Yürüyen...

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan murarmet
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

murarmet

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
25
Tepkime puanı
0
Puanları
0
ARKADAŞLAR HERKESE HAYIRLI RAMAZANLAR DİLEYEREK SORUNU ANLATAYIM.UMARIM BİR ÇÖZÜM BULURUZ.

2002 model otomatik vites astram ( G) var. Yolda seyir halindeyken sürekli ön takımdan lıkırtılar gelmeye başladı.Ustaya gittim.

(Her 2 yön içinde) Aks + rot başı, Z rot........ falan saymaya başladı birbir gittim aldım değiştrdim.Masrafı az çok tahmn edersiniz.Neyse eve dönerken bu kezde bir titremeyle karşılaştım.Tekrar ustaya geldm bana amortisorleri değiştrmemi söyledi ve değiştrdik.Rot balansada soktuk aracı.Titreme boyut değiştirdi ama hala devam ediyordu,direksiyon elimden gitcek gibi oluyordu.özelliklede 80 km hıza ulaşınca vede gaza 2500-3000 arası basınca.Tekrar ustaya gittim.Bana motor kulağı takozu kırılmış dedi ve onuda değiştik.Biraz azalsada titreme hala vardı.Bukezde bi parçayı söküp tornaya gönderceğini söyledi (aksla ilgli sanırsam.)Onuda yaptrdık birazcık daha azaldı gibi ( belkide psikolojiktir bilemiyorum) Sonuç mu : hala helikopter gibi gitmeye devam ediyorum.( BOŞA ALINCA GÜRÜLTÜ AZALIYOR)

ŞİMDİ KAYNAĞI SİZCE NE OLABİLİR?

-- TRİGER SETİNİ DEĞİŞTİRMİŞTİM,ONUN SELTE AYARIYLA ALAKALI BİŞEYDEN TİTREME YAPIYO OLABLRMİ_

-- Aracım düz yolda 80 - 90 la giderken kendi kendine viteste stop ediyo.Ateşlemeyle ilgli bi sorunum olablrmi ?

--Akslarla ilgili sorunum hala devammı ediyor.Artık neyi değiştrmem gerekiyor?

(bursada servise gitmeyi tercih etmedim,çünkü:geçen gtttğimde araç stop ediyor dedğimde kaatalitiği değiştrdiler benden 1000 tl aldılar.benzin pompası dediler bana aldırdılar parçayı sonrada sadece hortum kopmuş dediler.Bobin dediler değiştrdim aracım hala stop ediyor.KISACASI yaptırcam kaskoyu götürüp yıldız tepeden denize atcam arabamı,okadar nefret etmiş durumdayım. şimdiden herkese teşekkür ederim.)
 
çok geçmiş olsun beyfendi okuyunca gerçekten benim aracımmış gibi içim acıdı inşallah tez zamanda çaresini bulursunuz yardımcı olamadığıma da üzüldüm şimdi..
kolay gelsin sıkmayın canınızı doğru bir usta elbet sorunu bulacakdır..
 
abi derler ya basireti baglanmis. valla oyle olmus sende yaa.
yemni ederim yazık. kaç bin liralık masraf yapmissin. abi bu kadar masraf yapmissin madem. bence istanbulu arastir ve orda ozel bir servise git. ama işin ehli olmasına dikkat et. feribotla geçersin zaten.. sat dicem aracını ama o kadar masraf yapmissin yazık olacak hepsine..

geçmis olsun..
 
arkadaşlar sorun çözüldü.aks milinin şanzımana bağlandığı yerdeki aks ( namı değer lale dediler parçaya) sorunluymuş.Daha önce torna işlemi görmüş ve özelliğini yitirmiş,içindeki bilyeleri derli toplu tutamıyodu. Bir alman markası parça aldık 130 tl ye. Bugün gönül rahatlığıyla araç kullandım.Ama bir opel kullanıcısı olarak şunu anladım.EĞER OPELİN VARSA;SENDE BİRAZ USTA OLMALISIN... Herkese teşekkür ediyor ve sorunsuz sürüşler diliyorum.
 
iyi sevindim buna gerçekten ,kazasız belasız süürşler dilerim..
 
geçmiş olsun
 
Çok geçmiş olsun sorunun giderildiğine çok sevindim o kadar masraftan sonra da olsa mutlu olmanız güzel.
 
teşekkürler. İşin ehlini bulmak gibi bir sıkıntımız var. 2 tane yetkili servisimiz var Bursada ama etkili bir servisimiz yok malesef.
 
geçmiş olsun.araba kız gibi olmuş uzun bir müddet sorun yaşamazsın her halde.iyi sürüşler.
 
Geçmiş olsun. Özel servislere gidiyorsanız (benim gibi) tabiki ustalar konusunda işiniz şansa kalmış. Deneme yanılma yöntemi ile doğru ustayı bulana kadar pek çok sorun yaşayabiliyorsunuz. Eğer yetkili servislerde bu tür sorunlarla karşılaşıyorsanız lütfen ihmal etmeyin ve yaşadıklarınızı bu adamlara yetki veren kişilere iletin. Opel Türkiye ye yabancı diliniz varsa direk Almanya ya başınıza gelen olayları anlatın ki birdaha piyasa fiyatının 2-3 katı ücret vererek gittiğiniz yetkili servis size ödediğiniz fazla ücretin karşılığını versin...
 

Benzer Konular

Geri
Üst