Yıllık Bakım Konusunda Lütfen Yardım

sandokan_006

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
118
Tepkime puanı
0
Puanları
16
Yarın Ankara Opal Yetkili servisine aracımı bakıma götüreceğim. Yıllık bakım konusunda yardımcı olursanız sevinirim. Nelere dikkat etmeliyim yıllık bakımda araçla ilgili hangi işlemler yapılıyor, hangi parçaların değişmesi gerekiyor. Araç 2006 model Opel Combo City Plus 1.3 CDTI Garanti kapsamın da 15.000 bakımına götüreceğim. Yardımcı olan herkese şimdiden teşekkür ederim.
 
Yine de imkanın varsa arabanın başında durmanı tavsiye ederim ...
 
mdellal' Alıntı:
Yine de imkanın varsa arabanın başında durmanı tavsiye ederim ...
bencede imkanın varsa bekle derim.
 
Ya arkadaşlar aracın yanına indin mi? Hemen bekleme salonuna çıkman için uyarıyorlar. Sanki bedava bakım yapıyorlar anlamıyorum ya garanti kapsamında olan aracın bakımını yapmak için bile dünyanın parasını alıyorlar birde istediğin şeyleri tam yapmıyorlar. Bence en iyisi garanti bitince dos doğru iyi bir özel servis kardeşim hem aracın başında dur hem de ucuz ucuz yaptır istediğin her şeyi. Yetkili servislerin yaptığı resmen müşterilerini soymak başka bir şekilde izah etmek mümkün değil. Aracı satarken yapmadıkları şey kalmıyor sattıktan sonra artık seninle ilgilenmiyorlar bile. Ben Opan dan aldım tam bir yıl oldu hiç kimse arayıp sormadı ya kardeşim aracından memnunmusun şikayetin var mı? Yardımcı olmamızı istediğin bir konu var mı? diye. Oysa Ford da ve diğer marka araç satan bayilerde 3 ay içerisinde arayıp soruyorlarmış. Aracınızdan memnunmusunuz bir şikayetiniz var mı? diye ama Opan da ner de o incelik. Adamlar sadece işin ticari kısmını düşünüyor müşteri memnuniyeti en son sırada. Kış lastiği almaya gittiğim de kaput çubuğu dayama fiberim cam suyu koymak için kaputu kaldırdığım da çat diye kırıldı hava biraz soğuktu sanırım onun etkisiyle biraz da Corsa ve Combosu olanlar bilir dandik bir plastik parça emanet gibi duruyor zaten. Neyse durumu anlattım ve garanti kapsamında yenisinin takılmasını rica ettim. Bunun mümkün olmayacağını söylediler ben de aynı durumda araç serviste iken sizin arkadaşlardan birisi cam suyu koyarken bu olay gerçekleşmiş olsaydı ne olacaktı tabi çıt yok. Neyse gittim fiyatını sordum 2ytl küsür bir şeymiş parasını ödeyip aldım bu kez de takmak için işçilik ücreti istediler bende garanti kapsamında olan bir araç için işçilik olur mu falan diye bastırınca görevli bayan arkadaş sustu orada bulunan bir servis elemanı arkadaş gel ben takayım dedi ve taktı. Utanmasalar 2 Ytl lik parçaya da işçilik adı altında ücret alacaklar oysa garanti kapsamında yapmaları gereken bir şey olması lazım. Neyse ben şunu anladım bu yetkili servisler aynı zaman da araç satış bayileri hal böyle olunca da adamlar araç satışından kazanamadıkları parayı servis ücreti olarak bizlere iteliyorlar uzun lafın kısası biz onların için müşteri olmaktan çok yolunacak kazlarız. Bilginize.
 
haklısın hiç yetkili servise gitmedik ve gitmek zorunda kalmayız.........
bence allem kallem edip arabanın yanında durmak lazım senin araban bu yani serefsizler yapılmamış şeyi yapılmış gibi de para almaya çalışıyorlarr
 
sandokan_006' Alıntı:
Ya arkadaşlar aracın yanına indin mi? Hemen bekleme salonuna çıkman için uyarıyorlar. Sanki bedava bakım yapıyorlar anlamıyorum ya garanti kapsamında olan aracın bakımını yapmak için bile dünyanın parasını alıyorlar birde istediğin şeyleri tam yapmıyorlar. Bence en iyisi garanti bitince dos doğru iyi bir özel servis kardeşim hem aracın başında dur hem de ucuz ucuz yaptır istediğin her şeyi. Yetkili servislerin yaptığı resmen müşterilerini soymak başka bir şekilde izah etmek mümkün değil. Aracı satarken yapmadıkları şey kalmıyor sattıktan sonra artık seninle ilgilenmiyorlar bile. Ben Opan dan aldım tam bir yıl oldu hiç kimse arayıp sormadı ya kardeşim aracından memnunmusun şikayetin var mı? Yardımcı olmamızı istediğin bir konu var mı? diye. Oysa Ford da ve diğer marka araç satan bayilerde 3 ay içerisinde arayıp soruyorlarmış. Aracınızdan memnunmusunuz bir şikayetiniz var mı? diye ama Opan da ner de o incelik. Adamlar sadece işin ticari kısmını düşünüyor müşteri memnuniyeti en son sırada. Kış lastiği almaya gittiğim de kaput çubuğu dayama fiberim cam suyu koymak için kaputu kaldırdığım da çat diye kırıldı hava biraz soğuktu sanırım onun etkisiyle biraz da Corsa ve Combosu olanlar bilir dandik bir plastik parça emanet gibi duruyor zaten. Neyse durumu anlattım ve garanti kapsamında yenisinin takılmasını rica ettim. Bunun mümkün olmayacağını söylediler ben de aynı durumda araç serviste iken sizin arkadaşlardan birisi cam suyu koyarken bu olay gerçekleşmiş olsaydı ne olacaktı tabi çıt yok. Neyse gittim fiyatını sordum 2ytl küsür bir şeymiş parasını ödeyip aldım bu kez de takmak için işçilik ücreti istediler bende garanti kapsamında olan bir araç için işçilik olur mu falan diye bastırınca görevli bayan arkadaş sustu orada bulunan bir servis elemanı arkadaş gel ben takayım dedi ve taktı. Utanmasalar 2 Ytl lik parçaya da işçilik adı altında ücret alacaklar oysa garanti kapsamında yapmaları gereken bir şey olması lazım. Neyse ben şunu anladım bu yetkili servisler aynı zaman da araç satış bayileri hal böyle olunca da adamlar araç satışından kazanamadıkları parayı servis ücreti olarak bizlere iteliyorlar uzun lafın kısası biz onların için müşteri olmaktan çok yolunacak kazlarız. Bilginize.
way ş....iz adiler vayy abı ne yapmıslar sana boyle o dandık parcaya işçilik isteyenın ıkı yakısını bı araya getırıverecektın walla benım moralım bozuldu bu kadarda s.....iz mi olur bı adam.. boylelerını sıakyet edecen servıslıgını aldıracan ellerınden.. halada aynı servıse gıtmeyecen herhal?? gıt bı özele yaw inadına git hatta yag kartınıda sıpere koy özel servısın... bu adamlar ufacık bı parcayı garantıden vermemıs kaldı gıttı buyuk sorunları yapacaklar....
 
ben alpata servisinde aracımın başında bekliye biliyorum ama daha önceden bir takım şikayetlerden vs den önce kapıdan bırakıyordum arabayı patinaj çektire çektire sokuyolardı adi herifler servis binasının içinde 50 km le gidiolar nerdeyese nerden geldim ben bu servise diosun küfür ediosun içinden :mad:
arabanın yanında durma gibi bi şansında yok gidip kaferteryada oturcaksın...:mad: :mad:
 
COMBO-C 1.3 CDTİ (Z13DT) PERİYODİK BAKIMLARI

15.000 - 45.000 - 75.000 - 105.000 km. bakımları
Hava Filtresi, Polen Filtresi, Yağ Filtresi, Yakıt Filtresi (Mazot), Karter Tapası, Motor Yağı, Cam Suyu Derken + Bakım işçiliği (70-YTL) toplamşu an yaklaşık 305-YTL (KDV Dahil)

30.000 - 90.000 km. bakımları
Hava Filtresi, Polen Filtresi, Yağ Filtresi, Yakıt Filtresi (Mazot), Fren Hidroliği, Uzaktan Kumanda Pili, Karter Tapası, Motor Yağı, Cam Suyu Derken + Bakım İşçiliği (90-YTL) toplam şu an yaklaşık 360-YTL (KDV Dahil)

60.000 - 120.000 km. bakımları
Hava Filtresi, Polen Filtresi, Yağ Filtresi, Yakıt Filtresi (Mazot), Fren Hidroliği, V Kayışı, Uzaktan Kumanda Pili, Karter Tapası, Motor Yağı, Cam Suyu Derken + Bakım İşçiliği (160-YTL) toplam şu an yaklaşık 490-YTL (KDV Dahil) :D

Yanii bakım işçiliği fiyatına baktıkça yetkili servislerden korkar oldum.. Garanti biter bitmez özel servise koşmak lazım benceeee ;)
 
ilk bakımı fazla dedin bence ben astra ya 15000 bakımını 260 ytl ye yaptırmıstım
 
bende Konya da 180 ytl yaptırmıştım hemde 6 taksit .. ama şu anki güncel fiyatlar bu İstanbul daki bir serviste servisde.. İlden ile servis fiyatları değişebilir belki :D
 
Geri
Üst