Yetkili servis problemi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ismayil
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

ismayil

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 May 2008
Mesajlar
8
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Merhaba arkadaşlar yetkili servislerde yaşadığımız problemleri şikayet edebileceğimiz opele ait bir merci var mı? Ve de burda birbirimizle servis adı vererek paylaşmamız bir sorun teşkil eder mi?
 
internetten şikayetlerlere girip şikayetini yazabilirsin yada almanyayı arayıp şikayet edebilirsin
 
fabrikayı ararsan ilgilenirler. ben kılavuz için aramıştım. daha sonra dönüp anket felan yaptılar servis vb. için..
 
tüketici haklarına basvur şikayet için
 
Fabrika derken nası ulaşılabilir.
 
Hangi serviste hangi sorunu yaşadın eğer bizimlede paylaşırsan sevinir ve bilgili oluruz.
 
istanbul opel Erpaştan geçtiğimiz hafta bir ürün siparişi verdim. Özellikle üstüne basa basa servisteki arkadaşlara ürüni teyit ettirdi. Ürünün ücretinin tamamını ödememi istediler. Bende kredi kartıyla ödememi yaptım. Ertesi Gün servisten bi arkadaş arayarak Ürünün fiyatının yanlış verildiğini ve ürünün fiyatının 2 katı olduğunu söyleyerek aradaki farkı ödememi istedi. açıkçası bunun bi hata olduğunu ve bişekilde telafisisnin yapılmasını beklerken bir özür bile gelmedi karşı taraftan. Bende ödediğim tutarın iade edilmesini talep ettim. Bi de ne söylesinler; bununda şu an mümkün olmadığını ödemenin kredi kartı olduğu için ancak 1 ay sonra mümkün olduğunu dile getirdiler. Ben sadece kredi kartıma geri iadesini istedim ama şirketin bu tür ödemelerde 1 aydan önce iadesinin prensiplerine uymadığı açıklamaları beni çok şaşırttı. Mebla çok büyük değil ama kendi tarafları tarafından yapılan bir hata karşısındaki tüketiciye karşı davranışları ve tutumları birdaha beni Erpaşa götürmeyecek kadar çirkin geldi bana.Yazık milyarlar vererek aldığımız araçlara karşılık bize verilen değere yazık....
 
istanbul opel Erpaştan geçtiğimiz hafta bir ürün siparişi verdim. Özellikle üstüne basa basa servisteki arkadaşlara ürüni teyit ettirdi. Ürünün ücretinin tamamını ödememi istediler. Bende kredi kartıyla ödememi yaptım. Ertesi Gün servisten bi arkadaş arayarak Ürünün fiyatının yanlış verildiğini ve ürünün fiyatının 2 katı olduğunu söyleyerek aradaki farkı ödememi istedi. açıkçası bunun bi hata olduğunu ve bişekilde telafisisnin yapılmasını beklerken bir özür bile gelmedi karşı taraftan. Bende ödediğim tutarın iade edilmesini talep ettim. Bi de ne söylesinler; bununda şu an mümkün olmadığını ödemenin kredi kartı olduğu için ancak 1 ay sonra mümkün olduğunu dile getirdiler. Ben sadece kredi kartıma geri iadesini istedim ama şirketin bu tür ödemelerde 1 aydan önce iadesinin prensiplerine uymadığı açıklamaları beni çok şaşırttı. Mebla çok büyük değil ama kendi tarafları tarafından yapılan bir hata karşısındaki tüketiciye karşı davranışları ve tutumları birdaha beni Erpaşa götürmeyecek kadar çirkin geldi bana.Yazık milyarlar vererek aldığımız araçlara karşılık bize verilen değere yazık....
sipariş verdiğin parça neydi merak ettim
 
sipariş verdiğim parça astra enjoyda olmayıpta cosmoda olan krom cam çıtasıydı.
 
Ya tama haklısın ama hatasız kul olmaz,oyle ya da böyle (yapmamaları lazım ama) yanlıs fiyata bakıp söylemişler.Bence bu serviste sürekli bu ve benzeri sorunlar oluyormu yani süreklilik var mı?Biraz da buna bakmak lazım diye düşünüyorum.
 
Geri
Üst