- Katılım
- 14 Ara 2006
- Mesajlar
- 126
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 55
Biliyorum başlık ne alakası var gibi duruyor ama 2006 da aldığım 2004 Vectra C'em 3 kez ikaz lambasını Yenişehirde Amcaoğlunun evinin yanında yakarak bir istikrar abidesine dönüştü gözümde...
Şaka bir tarafa 1. kez yandığında kendi kendine sönmüştü.Ustam benzine dikkat et demişti geçen sene kurbandı yine.Yaz sonunda bujileri değiştirdim.ondan sonra yandı.Tech II de baktı ustam yine birkaç başka arıza da vardı EGR yi kapattırdı.Bugüne kadar herşey normaldi.Bugün yine Yenişehirden dönerken yandı.
Aracım LPG li BRC sistem.Mayısta taktırmıştım.Huylandığım konu Bujiler.Forumda da vardı arkadaşın biri LPG li aracında 4 tırnak buji (Benim aldıklarımda GM in yedek parçası bu arada) ile bu problemleri yaşadığını yazmıştı.Orjinali 2 tırnaklıya gecince tüm derdi bitmiş.Bu arada bayağı da masraf etmiş.Şimdi aracı ustama bıraksam oksijen sensörü felan deyip bir dünya masraf çıkartacak gibi geliyor.Bu arada bujileri 2 tırnaklıya çevirip bir denesem mi diyorum ?
Siz ne dersiniz ???
Bayramınız kutlu osun bu arada
selamlar

Şaka bir tarafa 1. kez yandığında kendi kendine sönmüştü.Ustam benzine dikkat et demişti geçen sene kurbandı yine.Yaz sonunda bujileri değiştirdim.ondan sonra yandı.Tech II de baktı ustam yine birkaç başka arıza da vardı EGR yi kapattırdı.Bugüne kadar herşey normaldi.Bugün yine Yenişehirden dönerken yandı.
Aracım LPG li BRC sistem.Mayısta taktırmıştım.Huylandığım konu Bujiler.Forumda da vardı arkadaşın biri LPG li aracında 4 tırnak buji (Benim aldıklarımda GM in yedek parçası bu arada) ile bu problemleri yaşadığını yazmıştı.Orjinali 2 tırnaklıya gecince tüm derdi bitmiş.Bu arada bayağı da masraf etmiş.Şimdi aracı ustama bıraksam oksijen sensörü felan deyip bir dünya masraf çıkartacak gibi geliyor.Bu arada bujileri 2 tırnaklıya çevirip bir denesem mi diyorum ?
Siz ne dersiniz ???
Bayramınız kutlu osun bu arada

selamlar