Tekrar merhabalar
Sürekli böyle sorunlarla geliyorum buraya şimdiden kusura bakmayın
Benim 2007 model 1.9 cdti araç normalde 150 hp olması gerekiyor alırken dyno da 165 hp çıktı yanlıştır dedim fazla önemsemedim.
Geçenlerde dpf i söküp düz boru çektirdim araca ve yakıtta hemen düşüş oldu
Ancak vites geçişlerinde biraz yığılma yaptığını farkettim.
Araçta suan dpf olmadığı icin sensor takili degil haliyle motor ariza ışığı yanıyor acaba bu yığılmalarla bunun alakası varmı.
Ve asıl önemli konu da araca dün yazılım attirdim 20 30 km civarı dolaştım hiçbir değişiklik hissetmedim . Dyno ya soktum aracı ve 122 hp çıktı. Vites geçişlerinde vuruntu var bu arada bi 6 ay kadardır.
Sorunum yazılım olduğu halde gücün bu kadar düşük olmasi yani.
Sanzimandaki vuruntu ve dpf deki boşta kalan sensör güç düşüşünün nedenleri midir.
Nasıl mudahale edilir. Sanziman revizyonu ortalama ne kadar tutar acaba.
0-100 km ye önceden 9 sn de çıkıyordum şuan aynı yerde deneme yaptım 11 küsür saniyede çıktı .
Sürekli böyle sorunlarla geliyorum buraya şimdiden kusura bakmayın
Benim 2007 model 1.9 cdti araç normalde 150 hp olması gerekiyor alırken dyno da 165 hp çıktı yanlıştır dedim fazla önemsemedim.
Geçenlerde dpf i söküp düz boru çektirdim araca ve yakıtta hemen düşüş oldu
Ancak vites geçişlerinde biraz yığılma yaptığını farkettim.
Araçta suan dpf olmadığı icin sensor takili degil haliyle motor ariza ışığı yanıyor acaba bu yığılmalarla bunun alakası varmı.
Ve asıl önemli konu da araca dün yazılım attirdim 20 30 km civarı dolaştım hiçbir değişiklik hissetmedim . Dyno ya soktum aracı ve 122 hp çıktı. Vites geçişlerinde vuruntu var bu arada bi 6 ay kadardır.
Sorunum yazılım olduğu halde gücün bu kadar düşük olmasi yani.
Sanzimandaki vuruntu ve dpf deki boşta kalan sensör güç düşüşünün nedenleri midir.
Nasıl mudahale edilir. Sanziman revizyonu ortalama ne kadar tutar acaba.
0-100 km ye önceden 9 sn de çıkıyordum şuan aynı yerde deneme yaptım 11 küsür saniyede çıktı .