x20xev

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan setapxxx
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

setapxxx

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
2,238
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
son zamanlarda başıma sık gelen bi arızayı sizlerle paylaşayım istedim.vectra b x20xev motor enjektör orliklerinden hava alıp rolentide tekleme yapıyor,ışıklarda durduğunda stop etme oluyor.genelde lpgli araçlarda oluyor ve bi çok usta bunu ateşleme sorunu olarak arıyor..tek yapmanız gereken anlattığım şekilde arızalar olan arkadaşlar bi bidon su alıp enjektörlerin üzerine dökecek ve motorun calışmasının değişmesini takip edeceksiniz.hava alan yer varsa şak diye belli olur.sorunda düzelir..kolay gelsin
 
x20xev dir herşeyi yapabilir :))
 
Öncelikle çok faydalı bir paylaşım teşekürler....

X20XEV nin temel sorunu fan müşürünün yüksek dereceli olması motor 100 derecelerde çalışınca her tarafı sorun oluşturuyor oringler bile aşırı ısıdan kuruyordur zaten aynı ısıdan dolayı yağıda inceltip yakıyor fan müşürünü 90 dereceye çekince sorunların hepsi düzeliyor
 
Öncelikle çok faydalı bir paylaşım teşekürler....

X20XEV nin temel sorunu fan müşürünün yüksek dereceli olması motor 100 derecelerde çalışınca her tarafı sorun oluşturuyor oringler bile aşırı ısıdan kuruyordur zaten aynı ısıdan dolayı yağıda inceltip yakıyor fan müşürünü 90 dereceye çekince sorunların hepsi düzeliyor
Bu paylaşımda bence süper dostum. Bizim arabaların fanı 100 derecede çalışıyor yani su kaynar vaziyette. Bana çok ters gelmişti kaynayan su sonuçta kapalı devre sistem içinde dönüyor durmadan. Buhar basıncı nasıl oluyor da bi yeri patlatmıyor plastik borulardan falan diyordum sonuçta trenleri yürüttük buhar basıncıyla zamanında :)
Ha bence niye süper bir paylaşım seninki onu söyleyim müşürü 90 dereceye ayarlatıldığını ayarlatılabildiğini bilmiyordum ben. Vakit bulur bulmaz ilk işim bunu yaptırmak. Mantıklıda üstelik Vectraların yağ yaktığı söylenir ki fazla ısıdan incelen yağı her araba yakar bence. Ahtapot hortumunu ya da yaşı gereği basınca dayanamıyacak diğer plastik aksamı kafadan korumuş oluruz öyle değil mi. Harbiden benim için süper paylaşım arkadaşım. İlk işim bu olacak hele şu senelik iznime bi ayrılayım.
 
Arkadaşlar Vectra 2.0 sahibiyim.Benim fan 92 de açıyor 100 de 2. devir fan açıyor. Ama vectraların hararet sorunu olduğu doğru. Onun da çözümü şase kablosunu temizletmek veya ek şase kablosu çekmek. Fanın tam devirli çalışması için..
 
Bu paylaşımda bence süper dostum. Bizim arabaların fanı 100 derecede çalışıyor yani su kaynar vaziyette. Bana çok ters gelmişti kaynayan su sonuçta kapalı devre sistem içinde dönüyor durmadan. Buhar basıncı nasıl oluyor da bi yeri patlatmıyor plastik borulardan falan diyordum sonuçta trenleri yürüttük buhar basıncıyla zamanında :)
Ha bence niye süper bir paylaşım seninki onu söyleyim müşürü 90 dereceye ayarlatıldığını ayarlatılabildiğini bilmiyordum ben. Vakit bulur bulmaz ilk işim bunu yaptırmak. Mantıklıda üstelik Vectraların yağ yaktığı söylenir ki fazla ısıdan incelen yağı her araba yakar bence. Ahtapot hortumunu ya da yaşı gereği basınca dayanamıyacak diğer plastik aksamı kafadan korumuş oluruz öyle değil mi. Harbiden benim için süper paylaşım arkadaşım. İlk işim bu olacak hele şu senelik iznime bi ayrılayım.

Teşekkürler
 
Öncelikle çok faydalı bir paylaşım teşekürler....

X20XEV nin temel sorunu fan müşürünün yüksek dereceli olması motor 100 derecelerde çalışınca her tarafı sorun oluşturuyor oringler bile aşırı ısıdan kuruyordur zaten aynı ısıdan dolayı yağıda inceltip yakıyor fan müşürünü 90 dereceye çekince sorunların hepsi düzeliyor


Bu ayar tech 2 veya op com la yapılamiliyor mu yoksa müşür değişimimi yapılmalı
 
Geri
Üst