Vectra c2 Sorun!!!!

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan emkad
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

emkad

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
64
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
Arkadaşlar herkese merhaba ben daha önce de msj yazmıstım arabamda atiker sıralı lpg var sabahları stop ediyor ve araba giderken boğuluyor gaz yemeyip devirden düşüyor die aracım bu sorunları benzinde de yapıyor saban ilk çalıstığında stop 1 kere ve gün içinde gaz yememe aracımın katalıtık konvektörü çıkartılmış acaba bununla ilgisi varmıdır bu sorunun çünkü hem lpg servisi hemde opelin yetkılı servisi bu sorunu çözemediler araç bilgisayara süreklı bağlanıyo tek arıza konvektör görünüyo bazende zengin yakıt karısımı hatası veriyo ama ustalar konvektörden kaynaklanmaz dio mekanık olarak aracın ne motorunda nede baska bir aksamında sorun var sizce bunun sebebi ne olabilir ? Bu konuda bilgisi olan arkadaşlardan ve forumumuzun ustalarından yardım bekliyorum hepinize saygılarımla...
 
Katalitik konvertörü neden çıkarılmış?
 
bence sorunun kitde eski atiker kitlerinin enjektörlerinde sorun olduğunu duymuşdum gaz salımı normalden fazla yapıyormuş gaz haznede bırıkıyor,sabah arac benzın ıle calısırken gaz salımı cok oldugu ıcın bogulmadan dolayı araba çalışmamazlık tekleme yapabiliyormuş..

bence sorun taktırdığınız kitden ve yapılan kötü ayarsız işçilikden kaynaklanıyor..
 
Tıkandığı için çıkartılmış. Sorun kitte dediniz ama araç benzindede yapıyor aynı sorunu yine kitten yaparmı ustalar neden çözemiyo bu sorunu 2 aydır uğraşıyorum
 
benzide de yapar şöyle yapın istop etmeden bezine alın borulardaki gaz azalsın 2-3 dk çalışsın. sabah basın marşa gene oluyormu bakın. olmuyorsa hakan bey çok haklı çıkacak. bunun dışında kurumlu bujiler, gene çoğu opelde ihtimal içine alınması gereken bobin
 
aracımı sabah hareket ettirmeden çalıstırınca stop etmiyor ama gün içinde gaz yemememe sorununu sürekli yasıyorum, az önce isten çıktım eve gidecem çok hafif bir rampa 2 ile çıkıyorum araba aniden devirden düsmeye basladı ve stop etti . 1 ay içinde tüpün enjektörleri 2 kere değisti usta şimdide regülatörü değistirelim dıor araç deneme tahtasına döndü 1 hafta once istanbula gitti otobanda 200 bastı dönüste 80 i geçmiyor araç gaz yemiyor kenara çekip stop edip tekrar çalıstırıyorum az önce gitmeyen araçtan eser kalmıyor bas basabildiğin kadar araçtaki kit atikerin ilk çıkarmıs olduğu sistem acaba dıorum katalıtık konvektör mu taktırsam (aracımda yok içi boşaltılmış) yazdığım sorunları benzin de de yapıoraracım 2006 85500km siyah makyajlı kasa vectra essentıa arabama 27000TL verdiler acaba satsammı dıorum severek bindigim arabamdan soğumaya basladım nedir bu sorunun çözümü bakalım bulabilecekmiyim yarın yine sanayıdeyim hadı hayırlısı
 
bence sorunun kitde eski atiker kitlerinin enjektörlerinde sorun olduğunu duymuşdum gaz salımı normalden fazla yapıyormuş gaz haznede bırıkıyor,sabah arac benzın ıle calısırken gaz salımı cok oldugu ıcın bogulmadan dolayı araba çalışmamazlık tekleme yapabiliyormuş..

bence sorun taktırdığınız kitden ve yapılan kötü ayarsız işçilikden kaynaklanıyor..

Aynen katılıyorum. Ayrıca Vectra C2 gibi bir araca atiker takılmamalıydı bence...
 
Kaldı ki C2 lerde Twinport motor var.Onlar LPG işinde çok daha hassas.
 
acaba diyorum atikeri söktürüp BRc mi taktırsam faydasını görürmüyüm
 
sanırım opel landirenzo ile anlaşmış lpg kitinde ondan taktırman en doğrusu olur neticede opelin onayı var landirenzoda..

paran varsa tabi teleflex yada prins derim..

brc güzel bir kit ama sanırım opellerle yıldızı barışık bir kit değil genelde kendi menşeyinden olan italyan markalarıyla %100 verimli çalışıyor fiat gibi..
 
Geri
Üst