- Katılım
- 16 Eki 2006
- Mesajlar
- 164
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 18
- Yaş
- 54
ustalar yardımlarınızı bekliyorum..!!ACİL
ustalar merhaba cumartesi günü "vectra b" arabam antifiriz sızdırdı usta arkadaşım devirdaim sorunlu değiştirelim bu arada trigerin yeni ama açmışken bilyeleriyle takım al değişsin dedi parçaları aldım bu sabah sanayiye gitmek için arabaya bindim biraz zor çalıştı benzinde hep öyle yapıyordu zaten gaza aldım hemen çalıştı sıkıntılı diye ağır ağır ilerledim 3 km kadar hafif rampa aşağıydı boşta inerken stop etti çalıştırmaya uğraşmadım arkadaşı çağırdım dükkana kadar çektik tirigerin üzerindeki muhafazayı söktük triger kayışı sağlamdı diş sıyırmamıştı gevşeklikte yoktu devirdaimi söktük bilyası sarmıştı baya sıkışıktı arkadaşım 3/5 diş sente atlamış dedi (bu arada akyurtta opelci yok arkadaşım tofaş ve renolara bakıyor) parçaları değiştirdi egzantrik ve üst kapağın üzerindeki işaretlerden sentesini ayarladı alt krank kasnağı yanılmıyorsam oradanda ayarladı marşa bastık marş normal basıyor kasma vuruntu ses yok ama çalışmadı bujiyi söktü pistonların üzeri benzin dolmuştu bujilerde ıslanmıştı havayla kurutup yeniden denedik nafile bu arada hava filitresinide söktük borunun önüne elimi tutuyorum içeri doğru hava çekişi varla yok arası bu arada üst kapağı söküp egzantrik millerinede göz attı pek bir şey yok gibi dedi öylece bıraktık ben işe nöbete geldim yarın tekrer bakacağız bende sizlere danışmak istedim acaba egzantirik sentesimi yalnış oldu yoksa siboplardamı var görüşlerinizi ve özellikle sente ayarı hakkında varsa şemalı yardımlarınızı bekliyorum şimdiden hepinize teşekkür ederim..saygılarımla...
ustalar merhaba cumartesi günü "vectra b" arabam antifiriz sızdırdı usta arkadaşım devirdaim sorunlu değiştirelim bu arada trigerin yeni ama açmışken bilyeleriyle takım al değişsin dedi parçaları aldım bu sabah sanayiye gitmek için arabaya bindim biraz zor çalıştı benzinde hep öyle yapıyordu zaten gaza aldım hemen çalıştı sıkıntılı diye ağır ağır ilerledim 3 km kadar hafif rampa aşağıydı boşta inerken stop etti çalıştırmaya uğraşmadım arkadaşı çağırdım dükkana kadar çektik tirigerin üzerindeki muhafazayı söktük triger kayışı sağlamdı diş sıyırmamıştı gevşeklikte yoktu devirdaimi söktük bilyası sarmıştı baya sıkışıktı arkadaşım 3/5 diş sente atlamış dedi (bu arada akyurtta opelci yok arkadaşım tofaş ve renolara bakıyor) parçaları değiştirdi egzantrik ve üst kapağın üzerindeki işaretlerden sentesini ayarladı alt krank kasnağı yanılmıyorsam oradanda ayarladı marşa bastık marş normal basıyor kasma vuruntu ses yok ama çalışmadı bujiyi söktü pistonların üzeri benzin dolmuştu bujilerde ıslanmıştı havayla kurutup yeniden denedik nafile bu arada hava filitresinide söktük borunun önüne elimi tutuyorum içeri doğru hava çekişi varla yok arası bu arada üst kapağı söküp egzantrik millerinede göz attı pek bir şey yok gibi dedi öylece bıraktık ben işe nöbete geldim yarın tekrer bakacağız bende sizlere danışmak istedim acaba egzantirik sentesimi yalnış oldu yoksa siboplardamı var görüşlerinizi ve özellikle sente ayarı hakkında varsa şemalı yardımlarınızı bekliyorum şimdiden hepinize teşekkür ederim..saygılarımla...
Son düzenleme: