triger seti+ rot başı+ arka amortisör masrafı ? (corsa c 2004)

antibiotic1907

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
19
Tepkime puanı
0
Puanları
0
opel corsa 2004 aracı ekspertize soktuk...

arka amortisör patlak, rot başları değişecek, triger seti değişecek dendi ...

parça + işçilik masrafları ne kadar tutar ? yaklaşık 600 tl masraf çıkardı, bu fiyat abartılı mıdır ne kadarı parça ne kadarı işçiliktir acaba ?


araçta zincir sesi var (bir çok oepde var bu acaba normal mi) 125000 km de triger mutlaka değişmeli mi ?
 
sen 1 tekliği geçicen gibi görünüyor :)...zincir sesi normal değil değiştirmen gerek...hemen :)
 
opel corsa 2004 aracı ekspertize soktuk...

arka amortisör patlak, rot başları değişecek, triger seti değişecek dendi ...

parça + işçilik masrafları ne kadar tutar ? yaklaşık 600 tl masraf çıkardı, bu fiyat abartılı mıdır ne kadarı parça ne kadarı işçiliktir acaba ?


araçta zincir sesi var (bir çok oepde var bu acaba normal mi) 125000 km de triger mutlaka değişmeli mi ?

Orj arka amortisörler 2x90=180tl
Delphi rot başları 2x17=34tl
Triger zinciri GM=140tl
Zincir sökülürken değişmesi gereken yağ pompa contası 25tl
Aynı zamanda zincirle beraber v kayışı ve devirdaimde değişir 75tl
yeni filtreler, yağ ve 3lt kırmızı antifiriz değişken 100tlden başlar diyelim (adam gibi filtre yağ antifiriz 180-200 tl)
işçilik ve rot ayarı 180-200tl
toplam:min.734tl max 854tl

en ucuz haliyle böyle birşey oluyor size fiyat veren usta ne devirdaimi ne kayışı ne antifirizi ne contayı nede filtreleri değişecek gibi görünüyor yada çin filtre kullanacak amortisörleri 75tllik monreo fln hesaplamış olabilir ama değmez 15tllik fark için gm'den başka marka kullanmaya o 50-55tllik amortisörlerden zaten uzak durun
 
opel astra

arakadaslar bend 2000 model opel astra var sabahları calıstırdıgımda sogukken motordan tıkır tıkır ses gelıyor ısındıgı zaman gazı verdıgım zaman gelıyor bunun sebebı ne olabılır
 
Geri
Üst