- Katılım
- 4 Mar 2008
- Mesajlar
- 180
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 47
Arkadaşlar,ben buraya yazmaktan sıkıldım arabam problem çıkartmaktan sıkılmadı,2 hafta önce triger kayışım koptu ve süboplarım eğildi,sonucunda üst kapak contası,triger seti,ve sübaplar değişti (tabiki yağ,yağ filtresi v.s.) arabamı temirhaneden aldıktan sonra çekişinde bariz bir düşüş olduğunu farkettim ve korkunç mazot yakıyordu,ertesi gün götürdüm tekrar kapak açıldı sente ayarlarına bakıldı ama sonuç değişmedi...bugün tekrar sanayideydim başka ustalara gösterdim,bir tanesi sübaplardan birinin çalışmadığını söyledi,diğeri ise egzantrik millinde hata olduğunu triger takılırken mil ile ilgili bir hata yapıldığını düşündüğünü söyledi,sonucunda tamiri yapan ustaya arabayı teslim edip evime geldim...şimdi sizlere danışmak istediğim konu bu bir işçilik hatasımıdır..ve bana ekstra masraf çıkartırmı? eğer çıkartırsa bunu tamiri yapan yerin karşılaması gerekmezmi? Fikir verirseniz çok sevinirim...