Teşhir Ürünü [ACİL YARDIM]

kaderaniz

Kayıtlı Kullanıcı
07-Antalya
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
4,293
Tepkime puanı
2
Puanları
38
Geçen hafta cumartesi günü Bimeks'ten bir LED TV sordum. Ellerinde olmadığını söylediler. Başka bir şehirden getirtebileceklerini ancak onun da teşhir ürünü olacağını belirttiler. Ben de kesinlikle teşhir istemediğimi varsa kapalı kutu alacağımı söyledim. Bir süre sonra İstanbul'da bir kapalı kutu kaldığı söylendi. Onu getirtebileceklerini söylediler. Ben de ürünü kapalı kutu olmak kaydıyla alacağımı söyledim. Parasını ödedim sözleşme yaptık. Dün kargo gelmiş. Hanım teslim almış. Eve geldiğimde kutuyu güzelce inceledim. Büyük bir ihtimalle teşhir ürünü. Yan taraftaki el ile taşıma yerlerinden kutunun içine baktığımda televizyon görünüyor ve üstünde çizik var. Bant sökülüp tekrar yapıştırılmış gibi değil ama kutunun kapakları birbirinden 3-4 mm kadar ayrık.

Bimeks'teki satış elemanını aradım. Yok olmaz, yine de istersen buraya getirtelim burada birlikte açalım dedi. Ben de tamam dedim. Ama henüz tv'nin evden ne zaman alınacağı ile ilgili cevap gelmedi. Sonra LG müşteri Hizmetlerini aradım. Teşhir almayın, eğer teşhirse ve kutu açılmışsa değişim olmaz diyor. Bimeks'le görüşün diyor.

Ne yapacağımı bilemiyorum! Bimeks'le mi kavga etsem, LG servisini çağırıp tutanak mı tuttursam!
 
milleti enayi yerine koyan satıcılardan nefret ediyorum :mad:

önce lg servisine tutanak tutturun,sonra bimeks le meydan harbine girin
 
sıkıştırın hocam her yerden. LG ye rapor tutturun.tüketiciler birliğine başvuracağınızı söyleyin. topu birbirlerine atmasınlar. 8 gün içersinde geri verme hakkınız var zaten diye biliyorum ben.
 
kutuyu zaten açamıyorsunuz, servisten başkası açarsa garanti dışı kalıyor. Servis kurulum için geldiğinde tutanak tutturun, teslim almayın aynı TV yi size vermek zorundalar. Benim Samsung Smart Tv de oldu buna benzer bir olay, kurulum için geldiler ekranda iki adet led patlak çıktı aynı model ile direk değişim yapıldı...

siz hiç kurcalamadan servise kayıt açtırın bence
 
LG servisini kurulum için çağırırsam kutuyu açacaklar. Tutanak tutmamak gibi bir durum olursa diye endişeleniyorum. Direkt iade hakkım yok maalesef. Yalnızca internet ya da telefon üzerinden yapılan satışlarda bu hak var. Mağazadan aldığım için bu hakkım yok.

LG servisinin tutanak tutmama gibi bir durumu söz konusu olabilir mi?
 
LG servisini kurulum için çağırırsam kutuyu açacaklar. Tutanak tutmamak gibi bir durum olursa diye endişeleniyorum. Direkt iade hakkım yok maalesef. Yalnızca internet ya da telefon üzerinden yapılan satışlarda bu hak var. Mağazadan aldığım için bu hakkım yok.

LG servisinin tutanak tutmama gibi bir durumu söz konusu olabilir mi?

benim yaşadığımda zaten ben değil servise gelen arkadaşlar bilgilendirdi sağ olsunlar, onlar söylemese ben hemen anlayamazdım ki, ne gerekiyorsa onlar doldurdular, gerekli başvuruyu VATAN a yaptılar, aleti tekrar kutuladılar bende arabanın bagaja attım VATAN a TV yi teslim ettim, hemen anında yeni TV yi verdiler 2 gün içinde 2 yeni TV kutusu aldım yani :D
 
Benim Vectra'ya sığacak bir şey olsa hemen götüreceğim ama meret kocaman bir şey... :)

Az önce Bimeks'teki elemanla görüştüm. Biraz bağırıp çağırmadan sonra servis teşhir olduğu yönünde tutanak tutarsa iade alacaklarını belirttiler. Ben de LG çağrı merkezini aradım, durumu anlattım. Teşhir ürünü ise kesinlikle tutanak tutulacağını söylediler. Yarın kurulum için gelecekler. %99 ihtimalle teşhir çıkacak ve bütün süreç yeniden başlayacak. 2 aydır alamadım bir tv... Gına geldi vallaha!
 
Şunu merak ediyorum:

Kutu açıldıktan sonra söz gelimi teşhir çıktı. Kutunun Bimeks tarafından mı, kargo tarafından mı yoksa benim tarafımdan mı açıldığının tespiti nasıl yapılacak? Bimeks kargo elemanı kutuyu açmış diyebilir mi? Ya da kargocu ben sağlam teslim ettim, evde açmışlar diyebilir mi?

İnsanı zorla paranoyak yapacaklar... :)
 
LG servisini kurulum için çağırırsam kutuyu açacaklar. Tutanak tutmamak gibi bir durum olursa diye endişeleniyorum. Direkt iade hakkım yok maalesef. Yalnızca internet ya da telefon üzerinden yapılan satışlarda bu hak var. Mağazadan aldığım için bu hakkım yok.

LG servisinin tutanak tutmama gibi bir durumu söz konusu olabilir mi?

her durumda kutuyu yetili servis elemanları açacak siz farkettiklerinizi belirtin onlar illaki bir belge düzenleyecekler kapalı haldeki kutunun tüm açılardan fotograflarını çekin (ışık güzel olsun gölgede kalan yerleri değerlendirmeye almıyorlar) kutudan ilk çıktığı anda hiçbir ambalajı açılmadan tekrar fotograflayın cihazın daha önceden açılıp açılmadığına dair olan görüşlerini belirtmelerini isteyin belirtmezlerse eve gelen ekibin kuruluma dair olan belgesini imzalamayın (kurulum sonrası) yazacaklardır. daha sonra onlar olumlu yada olumsuz yazsın fark etmez siz kendi beyanınızı bir dilekçe halinde ve çektiğiniz fotografları (delil olabilecek örn. koruyucu kılıfın kalkmış olması ekran koruyucunun hava almış olası çizik vs.vs.) dilekçeye ek olarak sunun sonrası onlara kalsın. benim 1.5 yıl sonra tüm mobilyalarım sıfırları ile yenilendi mahkemeyi kazandım.
 
Az önce servis geldi. Kutuyu açmadan önce çekincelerimi söyledim. Kutudan anlayamayacaklarını, açmaları gerektiğini söylediler. Birlikte kutuyu açtık. Ayaklarda ve tv'nin hiçbir yerinde jelatin yoktu. Arka kısım oldukça temiz görünüyordu. Panelin ise çeşitli yerlerinde izler vardı. Aksesuarlardan birinin poşeti de açılmış olarak çıktı. Başta servis elemanı örneğin jelatinsiz olabileceğini söylerken, sonradan kesinlikle teşhir ürünü olduğunu söyledi. Rapor tuttu. Yarın Bimeks'e geri gönderiyorum. İade edeceğim. Bakalım paramı ne zaman verecekler...
 
Geri
Üst