Teknik destek arıza kodu

ferhat4646

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
39
Tepkime puanı
7
Puanları
0
Yaş
43
2017 1.4T otomatik Aracın rutin kontroller sırasında özel serviste P2261 turbo by-pas valf arıza kodunu aldık öncesinde aracın ön panel kısmında ufak bir tamir işi oldu soketlerden sök tak yapıldı sizce ne yapmam gerekir yetkili serviste güncelleme olabilirmi Öner’iniz nedir


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Anladigim kadariyla baypasin arizali. bizim cihazlarda baypass selenoid valfe bagli hortumlarinda skinti yoksa yayi dagilmis olabilir. Ekte isaretledigim parca forumda p0299 diye aratirsaniz ankarada turbo servisi paylastim oradan teknik destek alabilirsiniz
 

Ekli dosyalar

  • IMG-20190519-WA0000.webp
    IMG-20190519-WA0000.webp
    83.6 KB · Görüntüleme: 260
Ayrica araciniz,garantideyse turbo degisimi isteyin. Malum turbo manifoldunda catlak kronik. Tazelenmis olur
 
Yeni mesajlar konusuna skintinla ilgili makale paylastim
 
Anladigim kadariyla baypasin arizali. bizim cihazlarda baypass selenoid valfe bagli hortumlarinda skinti yoksa yayi dagilmis olabilir. Ekte isaretledigim parca forumda p0299 diye aratirsaniz ankarada turbo servisi paylastim oradan teknik destek alabilirsiniz

Teşekkür ederim 8.000 km deki aracın bu by pass arızası ne kadar kötü yorumlamalıyım bilmiyorum tavsiyeniz öncesi servis ile görüşmek üzere randevu aldım gidişat a göre davranacağım şimdilik


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
olaya 8000 diye bakmayin imalat hatasi olabilir. Turbo isi biraz can skici bir is. En azindan hatanin kodunu gorebiliyorsunuz. hic hata kodu olmayip skinti ceken arkadaslar var. Cozumu bulmak icin saglam parca degistiren ustalar var
 
Ayrica araciniz,garantideyse turbo degisimi isteyin. Malum turbo manifoldunda catlak kronik. Tazelenmis olur

Peki bu arıza kodu baz alınır ise araçda çekiş konusunda sorun yok nede farklı bir ses bilmek istediğim bu sorunu nasıl hissedebilir olduğu.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
olaya 8000 diye bakmayin imalat hatasi olabilir. Turbo isi biraz can skici bir is. En azindan hatanin kodunu gorebiliyorsunuz. hic hata kodu olmayip skinti ceken arkadaslar var. Cozumu bulmak icin saglam parca degistiren ustalar var

evet en azından hangi adımları atacağımı tahmin ediyorum


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Ne kadar çok kronik sorunumuz varmış, korkmaya başladım açıkçası.
 
Ne kadar çok kronik sorunumuz varmış, korkmaya başladım açıkçası.

Katılmamak elde değil üstad [emoji106]


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Geri
Üst