• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

sol ön lastikden gelen ses

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan fireball
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

fireball

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
111
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Merhaba arkadaşlar. geçenlerde arabaya binip çalıştırdım ve tam hareket ederken bir halat kopma sesi gibi birşey geldi. Önce el freninden şüphelendim acaba tam indirmedim mi diye. Ama biraz daha hareket edip el freni çektim çalışıyor. Sonra aracın ön tarafından bir sürtünme sesi gelmeye başladı. İnip baktım görünürde birşey yok. Ses hala 2-3 gündür devam ediyor. Hatta bugün lastiği söküp taşları felan temizledim. Balataları gözle kontrol ettim bayağı düzgün görünüyorlar. Cantın içinde de birşey yok. Sizce bu ses nereden geliyor olabilir. Lastik olmasa fazla umursamayacam ama malum lastik çok önemli bir de ön olunca. Şimdi tedbir olsun diye hız da yapamıyorum. Fikri olan paylaşırsa sevinirim.
Bu arada araç 2000 model corsa b
 
surtunme sesi ıcın balata dıyecegım ama kontrol ettım dıyorsun. belkı toz sacından gelıyordur ses bı bakalım hocam getır
 
Geri
Üst