Rolantide Sıcaklık artmasının sebebleri

thanatas

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
84
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
Merhabalar arkadaşlar, Araba ile eve gelirken seyir halinde 86-88 derece civarında oluyor hararet ibresi ama ışıkta falan durduğumda, 1. veya 2.viteste çok gittiğimde ya da eve geldiğimde rolantide beklerken hemen 92-93lere kadar çıkıyor. Klima açık kapalı fark etmiyor sanki ama 20-30 sn 4-5 derece oynabiliyor bu durumlarda. Sizce neden olabilir? Arkadaşın birinin triger'i koptu dün, hararetin artması falan kuşkulandırdı bir an beni. Aracın ikinci sahibiyim 62.000 de almıştım ve aldığım kişi 60.000 de trigerı değiştirtiğini söylemişti.90.000 bakımını yeni yaptırdım ve EGR ile olan ciddi problemlemi çözdürdüm. Ama içime kurt duştü ne dersiniz? Gidip triger'ı değiştirteyim mi? Ya da neden olabilir?
 
çok normal bir durum.içiniz rahat olsun.durk-kalklarda,sıkı trafikte, sürekli düşük hızlarda sıcaklığın artması çok doğal.harareti düşürmek için trafikten çıkınca biraz hız yapmak veya yokuş aşağı uygun vites veya devirde arabayı salarsanız hararet düşecektir.hem daha triger daha 30 bindeymiş.onun 30 bin daha yolu var.kazasız belasız sürüşler
 
Önce suyuna bak normal seviyede ise Fanını kontrol ettir. Araç giderken önden gelen hava radyatörü sogutuyodur. ama rölantide yada düşük hızda önden hava alanadığı için hararet yapıyor.
 
dizel arabayı rölantide soğutma fikri de yanlış oluyor böylece.:confused:
 
Teşekkürler, peki hangi sıcaklıklar arası arabadan en iyi performansı alırız?
 
90 derece ideal sıcaklık rölantideki ısı artışı normal 95-100 dereceler sıkıntı olur
 
Geri
Üst