Palio ile ilginç bir gün.

REC

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 May 2013
Mesajlar
764
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Merhaba arkadaşlar. Yaklaşık 4 ay önce 2001 model Palio almıştım.

Genel manada yakıt, şehir içi konforu, pratiklik vb. aracımdan çok memnunum.

Fakat 2 gün önce aracımda çok bariz bir çekiş düşüklüğü meydana geldi. Kalkışta çok devirli kalkmazsanız araç boğuluyor. Yürüdükten sonra iyi gidiyor ama devir düşerse toplamıyor.

Önceleri LPG'den olduğunu düşündüm ve pek önemsemedim fakat bugün aynı durumu benzinde de yaptığını görünce direkt sanayiye gittim.

Bir ustaya götürdüm hiçbir şey anlamadı. Sonra başka bir ustaya gittim ne yaptıysa o da düzeltemedi.

İlginçlik bundan sonra başladı. Öyle yaptık, böyle yaptık, şurayı sök, burayı sök derken bir baktık üst kapağa kadar elimize almışız.

Sorunun ne olduğunu hala bilmiyoruz. Usta ''Abi bu arabaya bineceksen segman atalım dedi.'' Ben de tamam dedim, nasılsa bunu şehir içinde binmeye aldım kapıda durur satmam dedim ve pistonları da söktük.

Ardından üst kapağı alıp rektefeciye gittik, o da subapların ve egsantirik milinin değişeceğini söyledi.

1 takım segman
Komple conta takımı
Sıvı conta
Subaplar
Subap lastikleri
Eksantirik mili (çıkma)
Yağ / Yağ filtresi
+
Rektefiye işçiliği ile hepsine 700 TL ödedim.

Aracı yapan ustaya henüz para vermedim.

Hiç aklımda yokken, birden bire ufacık bir çekiş probleminden iş buralara kadar geldi, araç pazartesi günü toplanacak nasipse. Bujiler vb. derken başka masraf çıkmazsa toplamda 1000 TL gibi bir masraf çıkacak tahmini.

İyi mi yaptım kötü mü bilmiyorum, tüm bunlardan sonra sorun çözülür mü yine bilmiyorum. Tek tesellim aracı satmayı düşünmüyor olmam. Sizce fiyat nasıl?
 
Son düzenleme:

sas_sas

Kayıtlı Kullanıcı
35-İzmir
Katılım
24 Mar 2010
Mesajlar
788
Tepki puanı
12
Puanları
18
Siteyi ziyaret et
Araç Opel olsa idi toplam maliyet sanırım 1.700 Tl olmuştu .
Galiba Fiat a geçmek lazım..
 
Üst