Otomatik Vites Sorunu

eskey44

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Nis 2016
Mesajlar
7
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Arkadaşlar 2012 model opel astra 1.4 turbo otomatik vites kullanıyorum. Aracımı triptonikte kullandığım zaman vites yükseltmede hiç bir sorun yok ama yavaşlamaya geçtiğimde bazen kendi vitesi 3'e veya 2'ye kadar düşürüyor orda kalıyor tam durmama rağmen 1. vitese düşmüyor. ancak ben elle düşürebiliyorum. ama bu sorun herzaman olmuyor. Özellikle yol rampa aşağı hafif meyilli ise araba 3'te kalıyor. 30000 km de şanzıman yağı değişti yağ simsiyahta ve ustanın söylediğine göre yanık kokusu varmış. ve bazen performansta çok sıkıntı yaşıyorum resmen tıkanıyor araba ama bir süre sonra performans olarak çok iyi sanki uçuyor. Sizce sorunum nedir nasıl bir yol izlemeliyim. Araç herhangi bir arıza lambası yakmıyor.
 

ndipi

Bölüm Sorumlusu
Yönetici
Moderatör
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Haz 2009
Mesajlar
21,572
Tepki puanı
9
Puanları
38
Yaş
49
www.engelsizdostlar.com
Genelde benim aracım da buna benzer saçmalıklar yapıyor ama tavsiyem gittiği yere kadar gidin derim opel aracı bana şunu öğretti sebebi net olmayan bir sorun var ise net nokta atışı tamir mümkün değil olmuyor da orayı sök burayı tak ama araza yüzünden araç kaldığı zaman işte o zaman nokta atışı iş oluyor geçen işte yaşadım aracın kapıları açılmıyor idi akü değişimine kadar gittim ama yok en sonunda bıraktım ve artık hiç açılmaz oldu işte o zaman gittim ve nokta atışı sorun bulundu ve çözüldü
 

eskey44

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Nis 2016
Mesajlar
7
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Belki ufak bir sorundur. İlerde daha büyük bir sorun açmasından çekiniyorum. Malum şanzıman arabanın en pahalı mekanizması. Bide 200 tork 140 beygirin gücünü alamadıktan sonra çekilmez oluyor.
 

ndipi

Bölüm Sorumlusu
Yönetici
Moderatör
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Haz 2009
Mesajlar
21,572
Tepki puanı
9
Puanları
38
Yaş
49
www.engelsizdostlar.com
Belki ufak bir sorundur. İlerde daha büyük bir sorun açmasından çekiniyorum. Malum şanzıman arabanın en pahalı mekanizması. Bide 200 tork 140 beygirin gücünü alamadıktan sonra çekilmez oluyor.

O konuda şunu söyleye bilirim tork sistemli şanzuman sorunları genelde açılmadan bulunması çok zor bariz bir arıza olmadığı sürece. Misal bir jak yada elektrik arızası gibi ama diğer türlü ne şekilde olursa olsun her usta diyeceği indirelim sökelim şeklinde olacak.
 
Üst