arkadaşlar, bütün takımlar normal formalarının yanısıra pazarlama stratejisi gereği aykırı formalar yaparlar. Dikkat ettiyseniz geçen seneki parçalı forma ile bu seneki parçalı forma arasında öyle ahım şahım bir fark yok, dolayısıyla bu sene geçen sene parçalı forma almış olanlar yeniden gidip çok benzer bir formaya para vermeyecektir. Oysa ki mor forma tamamen pazarlama stratejisi üzerine kurulmuş bir üründür, birkaç maçta giyilecek, ama binlerce satacaktır. Turuncu forma geçen sene nasıl sattıysa...Bu sene de turuncu yapsalardı, aynı mantıkla geçen sene almış olanlar bu sene almayacaktı. Bu açıdan bakıldığında bence akıllı bir strateji. Kaldı ki bence güzel de olmuş. GS karakterini yansıtmaması ayrı bir mevzu, neticede herhangi bir bez parçası da olsa üstündeki arma ve içindeki ruhtur ona anlam kazandıran. GS amblemi oldukça her türlü forma bizim için aynı değerdedir.