- Katılım
- 12 Ocak 2012
- Mesajlar
- 133
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 45
2. el Opel astra satın aldım. Araç yetkili servis bakımlı. Bu yüzden opeli müşteri hizmetlerini aradım ve geçmiş tüm kayıtların mail atılmasını istedim, onlar da beni başka bir telefon numarasına yönlendirdi. Orayı da aradım en yakın servis telefonunu verdi, oradan öğrenebilirsiniz dedi.
Ben de en yakın Reis Opel yetkili servisi aradım, plaka veya opel club card numarası yeterli iken benden kartı veya aracı servise getirmemi istediler. Ardından diğer 3 yetkili serviside aradım sonuç aynı.Nedenide güvenlik sorunu diyorlar kimliğimi ve ruhsatı faxlayım dedim ozaman nuh diyip peygamber demiyorlar.Tekrar Opel Türkiyeyi aradım Yetkili servis politikası biz birşey yapamayız diyorlar kendi servisine söz geçiremiyorum diyor kısaca. Değişmeyen cam suyunu değişmiş diye faturalandırıp şikayet ettikleri halde bir işlem yapmam diyor Opel Türkiye.Opelde herkes kendi gırgırında böyle yönetim olmaz. İnsanları neden uğraştırıp vakitleri almak istiyorlar. Ben memnun değilim Türkiye'deki Opel Merkezinden ve Opel yetkili servislerinden.
Ben de en yakın Reis Opel yetkili servisi aradım, plaka veya opel club card numarası yeterli iken benden kartı veya aracı servise getirmemi istediler. Ardından diğer 3 yetkili serviside aradım sonuç aynı.Nedenide güvenlik sorunu diyorlar kimliğimi ve ruhsatı faxlayım dedim ozaman nuh diyip peygamber demiyorlar.Tekrar Opel Türkiyeyi aradım Yetkili servis politikası biz birşey yapamayız diyorlar kendi servisine söz geçiremiyorum diyor kısaca. Değişmeyen cam suyunu değişmiş diye faturalandırıp şikayet ettikleri halde bir işlem yapmam diyor Opel Türkiye.Opelde herkes kendi gırgırında böyle yönetim olmaz. İnsanları neden uğraştırıp vakitleri almak istiyorlar. Ben memnun değilim Türkiye'deki Opel Merkezinden ve Opel yetkili servislerinden.