Opel le ilgili Şikayetleriniz!

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan haydut25
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

haydut25

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
2,235
Tepkime puanı
1
Puanları
0
Yaş
46
Arkadaşlar burada çoğu kişi opel servisleri ve opel firması ile ilgili şikayetlerini dile getiriyor.Burada yazılan şikayetler ne opel firmasının ne de opel servislerinin umrunda bile olmaz!Opel firması sanayi ve ticaret bakanlığına garantör belgeler vermiş, bu garantör belgeler için TSE kurumunun denetimi ve onayından geçmiştir.Garanti verdiği hizmetleri vermediği taktirde bu belgelerin iptaline ve çok büyük para cezalarına kadar gidebilecek cezalar alacağı kendilerine bildirilmiştir.Buna istinaden!

Çözüm bulamadığınız, size saygısızlıkla sonuçlanan, pişkinlikle yapılan her türlü sorununuzu TSE kurumuna bildirin.Şikayetler çoğaldığında TSE kurumu yaptırımlara gideceği için bir çok şeyin değişmesi de beraberinde gelecektir.
 
Çok değerli bir paylaşım olmuş üstadım kalemine sağlık.
 
+1

Saygılar.
HTC cihazımdan gönderildi.
 
Benim görüşlerim de bu yönde. Bazı arkadaşlarımızın formumuzu çare mercii olarak görmeleri son derece yanlıştır.
 
Savaş bey ünüversite bitirme tezim Türk Standartları üzerine olduğu için bu konuda bilgim var.
 
Servislerde canı yanan arkadaşlar o sinirle buraya üye olup sıkıntılarını burada bizlerle paylaşıyorlar. Bu arkadaşlardan bazıları yazdıkları mesajdan sonra bir daha forma uğramıyorlar bile, bu durumda yazdıkları mesajın bir inandırıcılığı kalmıyor. Bizler burada (hepimiz) bir çare mercii değiliz, yasal bir yaptırım gücümüz yok, en fazla şikayette adı geçen yere gitmeyiz o kadar, bu durum arkadaşımızın derdine çare olmaz. Bana kalırsa bu tür e-mailler/ şikayet mektupları öncelikle bu işin sorumlusu olan işletmelere gönderilmelidir, onlardan bir şey çıkmazsa kendilerine verilen cevapla birlikte şikayetlerini bunları denetleyen yerlere, sosyal paylaşım sitelerine, formlara taşımalılar ki daha kolay sonuç alabilsinler. Yoksa buralara yazılan birkaç satırla dertleri son bulmaz.
 
Benim görüşlerim de bu yönde. Bazı arkadaşlarımızın formumuzu çare mercii olarak görmeleri son derece yanlıştır.
Bu bir yöndende bana göre herhalde çare merci'i olarak değilde dejarz 0lmak için bilgi paylaşımına giriyor.
Bu güzel öneriyide göz ardı etmemek gerekiyor.;)
 
Aslında burada asıl sorun ülkemizde denetimlerin çok eksik olmasından kaynaklanıyor. Şimdi sen sattı ürüne sahip çıkmaz isen o zaman vatandaşa sahip çıkacak kurumlar çalışmıyor. Basit bir örnek vermek isterim...

Malum ülkemizde vatandaşın en başlıca derdi bankalar ile yaşanan sorunlar bu ülkede bir vatandaşa 1 TL kredi kartına limit verip sonrasında bu kişiden 400TL isteyen bankalar var. Kanunlar kart aidatlarını alamazsın demesine karşın bankalar bir şekilde almaya devam ediyor...

Peki ben vatandaş olarak en basit aklıma gelen kurum BBDK kurumu oraya şikayette bulunuyorum. Oradan gelen cevap bizim işimiz değil...

İyi o zaman sizin işiniz ne? İşte orası bir muamma...

Durum böyle olunca da herkesin yaptığı yanına kar kalıyor arada ezilen yine vatandaş oluyor.
 
Nadir koyunu bahçeye salarsın, önüne gelen otu yer.Bizim milletimizde böyle.Adam intihar ettiği ip koptu diye ipi üreten fabrikayı mahkemeye verdi tazminat aldı.Düşünsene.Ama bizde git sağa anlat sola anlat ama denetlemesi gereken adama söyleme.Denetlemesi gereken adama söylemezsen senin şikayetçi olduğunu nereden bilecek?Hergün internet forumlarını mı dolaşacak?Koyunluk bizim halkımızda.
 
opelle ilgili sıkıntım mühendis yaparken arıza kodlarını nedir diye öğretmiş buna marifetmiş gibi ama arıza yapmamayı öğretememiş !!!!!!
 
Geri
Üst