- Katılım
- 25 Tem 2009
- Mesajlar
- 11
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 45
arkadaşlar Astra teknik verileri ve çarpışma testleri videolarını paylaşmak istedim.Euro ncap tarafından yapılan testler ve ilgili makaleler Euro ncap araç testlerinde avrupada tek basığımsız kuluş testlerden geçemeyen araçlar trafiğe çıkmasına izin verilmiyor.
Adult occupant protection
Side impact driver
Çocuk sınırlamalar ;
18 aylık Çocuk Britax Roemer Baby-kasası, arkaya bakacak
3 yaşındaki çocuk Britax Roemer Duo Plus, ileriye dönük
Yaya koruma
Görüntü yok araba ön kullanılabilir;
Car details
Hand of driveLHDTested modelOpel Astra 1.6 EnjoyBody type5-door hatchbackYear of publication2004Kerb weight1240VIN from which rating appliesWOLOAHL4848-104022 and WOLOAHL484521534
yetişkin
34
Front: 14
Side: 16
Seatbelt reminder: 2
Pole: 2
çocuk
39
yaya
3
Yorumlar
Astra çok güçlü puanlama araba, bir gövde ile son derece istikrarlı ve işgalcileri için iyi bir koruma sağlar. Sadece iki nokta ön etkisi ve yan etkileri performansı da etkileyici idi ve kaybedildi hiç puan kaybedildi. Koruma çocuk için de işgalcilere ve çocuk kısıtlamaları iyiydi hemen hemen bütün Euro NCAP performans sınırlarını karşılayacak. Üç yaşındaki çocuk koltuğunun ISOFIX demirleme sırasında genç çocuk araba koltuğunun tutturulmasında yetişkin kemerleri kullanılan kullanılır. Yaya koruması zayıftı.
Ön darbe
Sürücü ve yolcu dahil tek kademeli tethered hava yastıkları, kemer ön gergileri ve yük sınırlayıcıları için sükunet sistemi. Ancak sürücünün göğsüne yükler yüksek tarafında vardı bu iyi çalıştı. Fren ve debriyaj pedalları ayrılmaya, böylece sürücünün bacaklarının yaralanma riskini azaltır tasarlanmıştır. Fascia düzeyi ve saldırı ayak içine de Deformasyon minimal edildi. Çok fazla tasarım çaba sürücü diz ve üst bacak koruma artış olmuştur.
Yan etkisi
Bu koltuk içeren çok etkileyici bir yan etkisi koruma sistemi göğüs ve pelvis yan hava yastıkları monte. Astra da kafası bu perde önünde oturmuş korumak ve arka standart olarak monte hava yastığı var.
Çocuk oturan
Ise genç çocuk bir Opel markalı arka Baby-Safe kısıtlama bakan kullanılan 3 yaşındaki kullanılan bir Opel ileri Britax Romer Duo Plus sükunet bakan markalı. Çocukların kafaları tamamen yan etkisi ve frontal ama genç çocuk ve yaşlı çocuk göğüs yükü boyun yük yüksek tarafında edildi korundu. Sadece olmayan bir şeriti bir yolcu ucunda kalıcı sembol oldu. Bir arka bir çocuk koyarak karşı uyarmak değildi-yolcu ön hava yastığı karşısında sükunete karşı karşıya.
Yaya
Kaput sadece iki küçük alanlarda top sunulan koruma. Ancak öncü ve arabanın tamponu çok düşmanca olduğunu kanıtladı. Bu yeni bir tasarım için hayal kırıklığı yaratan bir sonuç oldu ve Euro NCAP Opel daha ciddi bu önemli güvenlik alanı almaya çağırdı.
Adult occupant protection



Side impact driver
Çocuk sınırlamalar ;
18 aylık Çocuk Britax Roemer Baby-kasası, arkaya bakacak
3 yaşındaki çocuk Britax Roemer Duo Plus, ileriye dönük
Yaya koruma
Görüntü yok araba ön kullanılabilir;
Car details
Hand of driveLHDTested modelOpel Astra 1.6 EnjoyBody type5-door hatchbackYear of publication2004Kerb weight1240VIN from which rating appliesWOLOAHL4848-104022 and WOLOAHL484521534






34
Front: 14
Side: 16
Seatbelt reminder: 2
Pole: 2






39





3
Yorumlar
Astra çok güçlü puanlama araba, bir gövde ile son derece istikrarlı ve işgalcileri için iyi bir koruma sağlar. Sadece iki nokta ön etkisi ve yan etkileri performansı da etkileyici idi ve kaybedildi hiç puan kaybedildi. Koruma çocuk için de işgalcilere ve çocuk kısıtlamaları iyiydi hemen hemen bütün Euro NCAP performans sınırlarını karşılayacak. Üç yaşındaki çocuk koltuğunun ISOFIX demirleme sırasında genç çocuk araba koltuğunun tutturulmasında yetişkin kemerleri kullanılan kullanılır. Yaya koruması zayıftı.
Ön darbe
Sürücü ve yolcu dahil tek kademeli tethered hava yastıkları, kemer ön gergileri ve yük sınırlayıcıları için sükunet sistemi. Ancak sürücünün göğsüne yükler yüksek tarafında vardı bu iyi çalıştı. Fren ve debriyaj pedalları ayrılmaya, böylece sürücünün bacaklarının yaralanma riskini azaltır tasarlanmıştır. Fascia düzeyi ve saldırı ayak içine de Deformasyon minimal edildi. Çok fazla tasarım çaba sürücü diz ve üst bacak koruma artış olmuştur.
Yan etkisi
Bu koltuk içeren çok etkileyici bir yan etkisi koruma sistemi göğüs ve pelvis yan hava yastıkları monte. Astra da kafası bu perde önünde oturmuş korumak ve arka standart olarak monte hava yastığı var.
Çocuk oturan
Ise genç çocuk bir Opel markalı arka Baby-Safe kısıtlama bakan kullanılan 3 yaşındaki kullanılan bir Opel ileri Britax Romer Duo Plus sükunet bakan markalı. Çocukların kafaları tamamen yan etkisi ve frontal ama genç çocuk ve yaşlı çocuk göğüs yükü boyun yük yüksek tarafında edildi korundu. Sadece olmayan bir şeriti bir yolcu ucunda kalıcı sembol oldu. Bir arka bir çocuk koyarak karşı uyarmak değildi-yolcu ön hava yastığı karşısında sükunete karşı karşıya.
Yaya
Kaput sadece iki küçük alanlarda top sunulan koruma. Ancak öncü ve arabanın tamponu çok düşmanca olduğunu kanıtladı. Bu yeni bir tasarım için hayal kırıklığı yaratan bir sonuç oldu ve Euro NCAP Opel daha ciddi bu önemli güvenlik alanı almaya çağırdı.