Herkese merhaba 2008 model astra h kasa aracim var. Aracda cd30 mp3 ve bid ekran var. Bor yerden cd70 navi ve cid ekran buldum. Bu ekrani aracima taktirabilirmiyom ve navigasyon ozelligini kullanabilirmiyim? Direk taktirinca calisir mi?
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.