babamda var. 1.5 tekna donanım..
öncelikle motordan bahsedelim .. 1.5lt 98hp araç için yeterli.. sessiz ve yüksek devirli kullanımda problem yaratmıyor.. boğulma gibi sıkıntıları yok

yakıt sarfiyatı kullanışa göre oldukça değişiklik gösteriyor.. 90km sabit hızda 5.5 lt tüketim değerini çoğu zaman tutturuyorum. 80 de bu değer 4.7 lere kadar iniyor. 110 km hızda ise 6.7 lt civarında tüketimi var..
gelelim yürüyen aksam şase ve yol tutuşa..
önce mc pherson bağımsız ve arkada çok nokta bağlantılı bağımsız süsp. mevcut. 16 alaşım jant ve dunlop yüksek performans lastikleri tekna pakette std. geliyor. ancak yüksek eşik çizgisi ve sedan kasanın arka salınım değerlerinin yüksek olması önden ve arkadan kaymalara yol açıyor. hb kasa ise daha çok önden kayma gösteriyor.
esp devreye oldukça geç girerek sürüş keyfini engellemiyor.
ve donanım... araçta 6 havayastığı esp abs digital klima yol bilgisayarı 5.5" ekran sürücü koltuğu yükseklik ve bel destek ayarı direksiyondan kumandalı cd player (mp3 yok) deri direksiyon vites ve el freni. kolçak vs std. pakette. optik ön farlar yeterince iyi aydınlatma sağlıyor ama xenon takılarak daha iyi görüş sağlanabilir. yol bilgisayarında anlık tüketim verisi olmaması eksi bir özellik. mp3 ün olmaması da aynı şekilde - alıyor benden. bunun dışında ufak detaylar var örneğin hidrolik takviyesiz bagaj ve motor kaputu.. otomatik cam kapama (tek basım) sadece sürücü kapısı için geçerli.
iç mekan genişliğinde ise aracın dışındaki büyüklüğü bulmak zor. ön bölüm çok ferah olmasa da yeterli diz ve baş mesafesini sunuyor. a ve c sütununda görüşü aşırı engelleyecek bir yapı söz konusu değil ancak uzun motor kaputu aracın önünü görmekte ve manevralarda alışmak için zamana ihtiyaç duyulduğunu belirtiyor.
arka bölümde ise baş mesafesinde problem yokken diz mesafesi vasat bir görüntü veriyor. 2/3 katlanır koltuklar bagaj hacmini artırsa da koltuk arkasında bagaj ile araya konulan plastik parçadan ötürü yüklemede kısıtlı boyutlara imkan veriliyor.