- Katılım
- 22 Ara 2012
- Mesajlar
- 301
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 16
Corsa 1.4 16 gls 2000 model aracımda stop etme sorunu ile memleketimde gittiğim özel serviste boğaz kelebeği temizliği yapıldı,onlar yapılırken buji ve buji kablosuda değişti buji ve kabloları orj.gm marka.araç toplanırken manifoltun içine düşürülen 1 somun yüzünden manifolt kople sökülüp yeniden contası takılıp işlemler bitti.herşey iyi güzel stop etme sorunu gitti ama bu sefer 2 sanıye marş ile çalışan araç geç çalışmaya başladı devir ilk çalıştırmada 800-600 araları düşüyor gaz verince 2000 1500 takılı kalıyordu.eskişehirde bir ustaya götürdüm yağ yag filtesi değişti sorun devam etti egzozdan ses gelıyordu egzoz tıkanmasından olabılır dedıler egzozlar kople değişti yine aynı benzin filtresi dediler benzin filtresi ve pompası değişti malum aynı, yagı değiştiren ustaya aksam uzeri bıraktım ertesı gun ögleyın aldım oksıjen sensorunu ve ısı sensorunu değiştirmiş araç biraz düzelir gibi oldu.
şimdi sorun sogukta araç zor çalısıyor sabhları fılan ama yol alıp bıraz ısınınca stop edip tam sogumadan tek seferde alıyor ama soguyunca yenıden 2. Marş denemesinde yada 1. De uzun suren deneme sonrasında çalısıyor artık araçtan sogudum.lpg var araçta.konu hakkında yardımcı olabılecek kişiye hayır duamı eksık etmıyecegım.2 aydır giden paramın haddi hesabı kalmadı. saygılarımla...
şimdi sorun sogukta araç zor çalısıyor sabhları fılan ama yol alıp bıraz ısınınca stop edip tam sogumadan tek seferde alıyor ama soguyunca yenıden 2. Marş denemesinde yada 1. De uzun suren deneme sonrasında çalısıyor artık araçtan sogudum.lpg var araçta.konu hakkında yardımcı olabılecek kişiye hayır duamı eksık etmıyecegım.2 aydır giden paramın haddi hesabı kalmadı. saygılarımla...
Son düzenleme: