Genis bir lastik taktiginiz ve arabayi dusurdugunuz taktirde arabanizin basina su asagida gormus oldugunuz olay gelebilir. Bu olaya meydan vermemek icin 30dk mizi ayirip bu isi bedava yoldan halledebiliriz. Arabama 18" aldiktan sonra 5cm kadar onleri dusurttum ve 30dk lik kullanmadan sonra benzin istasyonuna girerken bu durum meydana geldi.
Isin kotu yani sadece camurlugun egilmesi degil, hemde lastigi yarmis olmamdi
Neyse cumartesi aksami arastirmami yaptim ve bazi bilgiler buldum ve bu isi beyzbol sopasi ile yapmaya karar verdim. Amacimiz, disardan bakildiginda camurlugun bittigi yerde 90° aci ile baslayan belki yarim cm lik kismi yukariya dogru eymek, boylece lastik camurluga surtmez ve sorun cikartmaz.
Yukarida resimde goruldugu gibi once arabayi kaldirip, beyzbol sopasini (burda sopa yerine uzun sert bir cisimde kullanilabilir) lastikle camurluk arasina koyup, arabayi yavas yavas indirin. Sopanin etrafini bezle sardim cunuk boyanin cizilmesini istemedim. Sopayi yukari asayi oynatabiliceginiz kadar bir aralik birakip yavas yavas sopayi asagi yukari oynatarak camurlugun arkada kalin kismini ezmeye baslayin. Sagdan sola dogru veya ters yonde yavas yavas camurlugu ezin elinizle arada kontrol edin, iyice ezindiginden emin olun. Bu isi yaparken Herkul gucu harcamaniza gerek yok nazik ve sabirli olun yeter
On sag ve solu yapmak belki 40dk mi aldi. Asagidaki resim ezildikten sonra nasil oldugu ile ilgili bir fikir size.
Bu isi eger varsa isi tabancasi ile yapmaniz cunku boyanin catlama riski var. Ama sonucta disaridan bakildiginda hic bir fark yok cunku camurlugun icinde kaliyor buktugumuz parca, eger boya catlarsada onuda boya ile kapatabilirsiniz paslanmaya karsi.
ALINTIDIR...
Isin kotu yani sadece camurlugun egilmesi degil, hemde lastigi yarmis olmamdi
Neyse cumartesi aksami arastirmami yaptim ve bazi bilgiler buldum ve bu isi beyzbol sopasi ile yapmaya karar verdim. Amacimiz, disardan bakildiginda camurlugun bittigi yerde 90° aci ile baslayan belki yarim cm lik kismi yukariya dogru eymek, boylece lastik camurluga surtmez ve sorun cikartmaz.
Yukarida resimde goruldugu gibi once arabayi kaldirip, beyzbol sopasini (burda sopa yerine uzun sert bir cisimde kullanilabilir) lastikle camurluk arasina koyup, arabayi yavas yavas indirin. Sopanin etrafini bezle sardim cunuk boyanin cizilmesini istemedim. Sopayi yukari asayi oynatabiliceginiz kadar bir aralik birakip yavas yavas sopayi asagi yukari oynatarak camurlugun arkada kalin kismini ezmeye baslayin. Sagdan sola dogru veya ters yonde yavas yavas camurlugu ezin elinizle arada kontrol edin, iyice ezindiginden emin olun. Bu isi yaparken Herkul gucu harcamaniza gerek yok nazik ve sabirli olun yeter
Bu isi eger varsa isi tabancasi ile yapmaniz cunku boyanin catlama riski var. Ama sonucta disaridan bakildiginda hic bir fark yok cunku camurlugun icinde kaliyor buktugumuz parca, eger boya catlarsada onuda boya ile kapatabilirsiniz paslanmaya karsi.
ALINTIDIR...