Lastik Ebat değişimi hk.

Cemil

Yönetici
Başkan
34-İstanbul
Katılım
2 Kas 2017
Mesajlar
4,440
Tepki puanı
1,959
Puanları
113
Siteyi ziyaret et
Biraz daha konfor istiyorsanız 32 PSI kullanın...
 

06Berkay

Yönetici
Başkan
06-Ankara
Katılım
18 Şub 2014
Mesajlar
1,906
Tepki puanı
1,024
Puanları
113
Siteyi ziyaret et
Etkisini görür müyüm? 215-60 abartı mı kaçar hocam?
215/60/16 ebadında %3 sapma oluyor demişsiniz sanırım hocam bu da km sayacınıza az da olsa etki eder, aracınız yerden biraz yükselir bunun da yol tutuşa eksi etkisi olur ama dediğim gibi ben olsam ve illa 60 yanak kullanacaksam iki lastik arasından 215 taban yerine 205 taban kullanırdım sapması daha düşük olduğu için.. Ama her şeyin orijinali bence daha güzel :)
 

umuthoca

Kayıtlı Kullanıcı
33-Mersin
Katılım
7 Haz 2013
Mesajlar
80
Tepki puanı
37
Puanları
18
Siteyi ziyaret et
Tek amaç bozuk yollarda daha fazla konfor ise ben olsam 205/60 tercih ederdim.
 

cagatay16

VIP Üye
16-Bursa
Katılım
12 Ara 2010
Mesajlar
6,452
Tepki puanı
2,236
Puanları
113
Yaş
34
Siteyi ziyaret et
Araca bunu nasıl kaydedebiliriz ?
Latiğin çevresini hesaplayacaksınız. Dairenin Çevresi = 2 x π x r formülünden. Sonra kaliteli klon opcomlar var onunla bile olur bizim arçlarda hatırlaığım kadarıyla km okuma ve değiştirmnin olduuğu menüden çıkıyor o kısım lastik ebatlarını bulup elde ettiğiniz snucu ve kullandığınız lastik ebatını gerekli yerlere yazıp onaylıyorsunuz. Tam yerini bulabilirsem internetten yazarım.
 

girdap

Kayıtlı Kullanıcı
46-Kahramanmaraş
Katılım
19 Ağu 2020
Mesajlar
103
Tepki puanı
52
Puanları
28
Siteyi ziyaret et
Tek amaç bozuk yollarda daha fazla konfor ise ben olsam 205/60 tercih ederdim.
Hem Yanak çapı 205-60 ile yakın hem yol tutuşu daha iyi olacak diye 215-55 e geçesim var. Hala çok kararsızım. Hem çukurlarda pamuk gibi olsun diyorum hem virajlarda abidik gubidik hareketler yapmasın diyorum sanırım bu dediğim biraz zor.
 
Üst