katalitik konvertör lambası

@str@

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 May 2016
Mesajlar
4
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
22 binde Eskişehir'de Atiker son sistem taktırdım.ilk zamanlar çekiş fena değildi fakat sonradan araç 120-140 km hızları geçemez oldu.Dün Konya'ya giderken artık iyice çekiş düştü resimdeki arıza lambası yandı.araç 80 ni geçmez oldu.Konya'da atikere gösterdim astraya uygun olmayan bi yazılım yüklemişler değiştirelim dedi(ücretli tabi ki!).yazılımı değiştirince lamba söndü,çekiş eskiye nazaran yükseldi.Shell gaz kullanıyorum.
Fakat genede araç çok isteksiz geliyor bana.Düşünceleriniz ve önerilerinizi bekliyorum.
Bu arada gaz kelebeğini temizlettim,hava filtresini değiştirdim.
 

Ekli dosyalar

  • IMG-20160513-WA0000.jpg
    IMG-20160513-WA0000.jpg
    80.1 KB · Görüntüleme: 35

beyaz guvercin

Kayıtlı Kullanıcı
06-Ankara
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
5,646
Tepki puanı
0
Puanları
36
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
lpg daha kuru yandığı için katalitik konvertörün içindeki gözenekleri eritiyor.egzozcuya gidip kat görünümlü susturucu taktırarak iptalini yapabilirsiniz.
 

gulnare

Kayıtlı Kullanıcı
06-Ankara
Katılım
22 Ara 2014
Mesajlar
202
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
Katalitik konventöre 0 na 350 TL dediler normal mi?
 

butterfly_effect

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
1,775
Tepki puanı
54
Puanları
48
Siteyi ziyaret et
Lovato OBD-II kit, K enjektörlü (markanın kendi tanımları) 30 binde taktırdım, 75 binde sattım.

Ne bir kez arıza lambası, ne de tekleme. Performans farkı varsa, ancak dyno üzerinde ölçümle hissedilir düzeydeydi.

Taktırdığım yer tanıdık ahbabımdı Atiker'den, Prins'e, Lovato, Romano, BRC hepsinin bayisiydi. Foto'dan gördüğüm kadarıyla aynı araba Astra H.

Bana dediği işini görecek kadar kaliteli, sorunsuz ve en ekonomiği Lovato demişti. Atiker'i bu arabaya istesen de takmam, Prins'e gerek yok gereğinden fazla iyi, hem de biraz daha pahalı.

Demem o ki, öncelikle ve kesinlikle iyi bir bayiye gidin. Gerekirse şehir dışına çıkın.

- Önce kit ve enjektörler doğru seçilmiş mi? Enjektörlerin hızı bu motor için yeterli mi?
- Montajda hata var mı? Manifolt doğru yerden mi delinmiş. Enjektör konumu uzaklık vs. doğru mu?
- LPG kalibrasyonu doğru yapılmış mı?
- Buraya kadar sorun yoksa, aracın ateşleme sistemi sağlıklı mı? Bujiler kontrol edilir, ateşleme bobinine (teklemeye sebep olur arıza varsa) bakılır.

Boğaz temizliği gerektirecek bir durum pek ihtimal değil ama el atılmışken yapılabilir. Katalizör boşaltma vs. gibi işlere hiç bulaşmayın. Gerek yok.
 

@str@

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 May 2016
Mesajlar
4
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Lovato OBD-II kit, K enjektörlü (markanın kendi tanımları) 30 binde taktırdım, 75 binde sattım.

Ne bir kez arıza lambası, ne de tekleme. Performans farkı varsa, ancak dyno üzerinde ölçümle hissedilir düzeydeydi.

Taktırdığım yer tanıdık ahbabımdı Atiker'den, Prins'e, Lovato, Romano, BRC hepsinin bayisiydi. Foto'dan gördüğüm kadarıyla aynı araba Astra H.

Bana dediği işini görecek kadar kaliteli, sorunsuz ve en ekonomiği Lovato demişti. Atiker'i bu arabaya istesen de takmam, Prins'e gerek yok gereğinden fazla iyi, hem de biraz daha pahalı.

Demem o ki, öncelikle ve kesinlikle iyi bir bayiye gidin. Gerekirse şehir dışına çıkın.

- Önce kit ve enjektörler doğru seçilmiş mi? Enjektörlerin hızı bu motor için yeterli mi?
- Montajda hata var mı? Manifolt doğru yerden mi delinmiş. Enjektör konumu uzaklık vs. doğru mu?
- LPG kalibrasyonu doğru yapılmış mı?
- Buraya kadar sorun yoksa, aracın ateşleme sistemi sağlıklı mı? Bujiler kontrol edilir, ateşleme bobinine (teklemeye sebep olur arıza varsa) bakılır.

Boğaz temizliği gerektirecek bir durum pek ihtimal değil ama el atılmışken yapılabilir. Katalizör boşaltma vs. gibi işlere hiç bulaşmayın. Gerek yok.

detaylı bilgilendirme için teşekkürler.Ben de yerli malı olsun diye Atikeri seçmiştim. Anlaşılan yanılmışım!
Bu arada gaz kelebeği temizliği basit bir iş olmasına rağmen 50 tl aldılar bana çok geldi.Konya özkonya opel de temizlettim.Bir daha oraya gideceğimi sanmıyorum!
 

olciyak

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Eki 2012
Mesajlar
2,464
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Lovato OBD-II kit, K enjektörlü (markanın kendi tanımları) 30 binde taktırdım, 75 binde sattım.

Ne bir kez arıza lambası, ne de tekleme. Performans farkı varsa, ancak dyno üzerinde ölçümle hissedilir düzeydeydi.

Taktırdığım yer tanıdık ahbabımdı Atiker'den, Prins'e, Lovato, Romano, BRC hepsinin bayisiydi. Foto'dan gördüğüm kadarıyla aynı araba Astra H.

Bana dediği işini görecek kadar kaliteli, sorunsuz ve en ekonomiği Lovato demişti. Atiker'i bu arabaya istesen de takmam, Prins'e gerek yok gereğinden fazla iyi, hem de biraz daha pahalı.

Demem o ki, öncelikle ve kesinlikle iyi bir bayiye gidin. Gerekirse şehir dışına çıkın.

- Önce kit ve enjektörler doğru seçilmiş mi? Enjektörlerin hızı bu motor için yeterli mi?
- Montajda hata var mı? Manifolt doğru yerden mi delinmiş. Enjektör konumu uzaklık vs. doğru mu?
- LPG kalibrasyonu doğru yapılmış mı?
- Buraya kadar sorun yoksa, aracın ateşleme sistemi sağlıklı mı? Bujiler kontrol edilir, ateşleme bobinine (teklemeye sebep olur arıza varsa) bakılır.

Boğaz temizliği gerektirecek bir durum pek ihtimal değil ama el atılmışken yapılabilir. Katalizör boşaltma vs. gibi işlere hiç bulaşmayın. Gerek yok.
Cok iyi bir lpg ci tanidigim (zavoli/atiker) takiyor , ben hangisini taktiralim dedim , zavoliden daha fazla para kaliyor ama parani cope atmis olursun(aralarinda hicbir fark yokmus) dedi , iki aracimizada Atiker montaji yapti (tanidigimiz kisileride memnuniyetimiz uzeribe gonderdik onlarda ayni sekilde memnunlar) en son bir tanidigimizin 1.6T insigniasina atiker takti gayet memnun bir sekilde bindiler :) . Velhasil sizin ustanizin kabiliyeti veya kar marji hangisinde yuksek ise onu onermis olabilir. Duzgun montaj ile atikeri yillarca sorunsuz kullanan o kadar cok kisi var ki , onlarda size "-Bu insanlar enayi mi 1000TL lik lpg kiti varken gidip 2000TL ye taktiriyorlar" diyor ;) Bir markayi siz kullanmiyorsunuz diye kotulemenize gerek yok. Iyi gunler.

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

butterfly_effect

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
1,775
Tepki puanı
54
Puanları
48
Siteyi ziyaret et
Cok iyi bir lpg ci tanidigim (zavoli/atiker) takiyor , ben hangisini taktiralim dedim , zavoliden daha fazla para kaliyor ama parani cope atmis olursun(aralarinda hicbir fark yokmus) dedi , iki aracimizada Atiker montaji yapti (tanidigimiz kisileride memnuniyetimiz uzeribe gonderdik onlarda ayni sekilde memnunlar) en son bir tanidigimizin 1.6T insigniasina atiker takti gayet memnun bir sekilde bindiler :) . Velhasil sizin ustanizin kabiliyeti veya kar marji hangisinde yuksek ise onu onermis olabilir. Duzgun montaj ile atikeri yillarca sorunsuz kullanan o kadar cok kisi var ki , onlarda size "-Bu insanlar enayi mi 1000TL lik lpg kiti varken gidip 2000TL ye taktiriyorlar" diyor ;) Bir markayi siz kullanmiyorsunuz diye kotulemenize gerek yok. Iyi gunler.

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Marka kötülemekle alakası yok. Ama herşeyi de yerli yerince oturtmak lazım.
Atiker bugün bu sektörün en büyüklerinden biri oldu 1000 liradan 5000 liraya kadar kitleri var. Ama bu kitlerin çoğunun parçası dışardan geliyor, sadece küçük montaj elemanları burda ekleniyor.

Burda önemli olan kitin parası vs. değil. Kutudan çıkan beyin, regülatör ve enjektörlerin kalitesi. Atiker'in giriş seviyede de ürünü var, orta seviye de, 8 silindir motor için de ürünü var. Atiker dendiğinde akla ilk gelen ekonomik giriş seviye kitlerdir.

Hızlı açma-kapama çalışması şart enjektörlü kit gereken bir motora gider orjinal tam bir sistem alırım. Başkası gider başka marka taktırır. KEndi görüşü, kendi takdiri.

Kimsenin kimseyi yargıladığı veya kötülediği yok. Olayı nasıl görmek istiyorsanız öyle görürsünüz.
 
Üst