hararet

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan s_erkan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

s_erkan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
29
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
corsayla rampa cıkarken tesadüfen hararet göstergesine baktım ve ibre kırmızıdaydı.kenara cektım stop etmeden bekledım.düştü yavas tavas eve geldim.baktım sogutma suyu doldurulan depoda su kalmamıstı. bunun sbebi neden olabilir?son zamanlarda sag ön paspasın altında ıslaklık görüyordum bununla bir baglantısı olabilirmi?bu olay araca zarar vermiş midir?
tesekkürler....
 
hmm tam olarak doğrumudur bilmiyorum ama o su kalorifer için kullanılan radyatör suyu olabilir ve sonuç olarak soğutma suyuda azalmıştır
 
ne kadar süre hararet kırmızıdaydı ne kadar yol gittin önemli sonuçta motora zarar vermiş olabilirsin . Paspasın ordaki suyun o olduğunu sanmıyorum. ön camın önündeki gider yaprak vs. tıkanmış suyu içeriye alıyor olabilir. yada bir yerde delik falan vardır. suyun eksilme sebebi conta yakmış ve suyu motora veriyor olabilir.
Kısaca arabayı görmek gerekiyor
 
kalerifer radyötörü delik olabilir.
 
95 vectram vardı paspas altı su olmuştu ve kalaorifer radyatörü delik çıktı
ön torpido komple söküldü
 
kalerifer radyötörü delik olabilir.
Radyatör.. ek olarak dizel araçta düşük devirde rampa çıkmak hararet yaptırır. uygun vites ve uygun devir. Klima açıksa yüksek devir daha faydalı. Çok yakar demeyim, motorun yanmasındansa, mazot yansın..
 
Devridaim pompasının keçesi bozuluyor pompa civarını kontrol ettirin opellerde çok görülüyor zannedersem tamirciler hemen pompayı kontrol ediyorlar.
 
Devridaim pompasının keçesi bozuluyor pompa civarını kontrol ettirin opellerde çok görülüyor zannedersem tamirciler hemen pompayı kontrol ediyorlar.
sorun kalorıför radyatörunden gıbı ama. eger ordan degılse o kadar cok yerden kacırabılırkı anlatmakla bıtmez bakılması lazım
 
teşekkür ederim arkadaslar..sanırım arabayı servıse goturmek gerekiyor.selamlar...
 
büyük ihtimal kalorifer hortumunda bi kaçak var. arkadaşlar ek bi bilgi vereyim. hararet göstergesi cok yükseldiyse. kaloriferi sıçak konumda en yüksek seviyede çalıştırın. bu sogutma suyunun sogumasını saglıyor.benim bi kere fan müşiri bozulmustu koru dagının tepesinde. fan açmıyordu. 40 km bu şekilde servise kadar gittim.
 
Geri
Üst