22 Tem 2020 #1 A AstraG58 Kayıtlı Kullanıcı 58-Sivas Katılım 22 Tem 2020 Mesajlar 6 Tepkime puanı 1 Puanları 3 Araç boştayken gaz verip deviri 5-6'ya getirip gazı bırakınca motordan ses geliyor. Yardımcı olursanız sevinirim
Araç boştayken gaz verip deviri 5-6'ya getirip gazı bırakınca motordan ses geliyor. Yardımcı olursanız sevinirim
22 Tem 2020 #2 K Kaan. Teknik Destek 27-Gaziantep Katılım 10 Kas 2019 Mesajlar 5,539 Tepkime puanı 2,440 Puanları 113 AstraG58' Alıntı: Araç boştayken gaz verip deviri 5-6'ya getirip gazı bırakınca motordan ses geliyor. Yardımcı olursanız sevinirim Genişletmek için tıkla ... Ses dediğin pat diye mi
AstraG58' Alıntı: Araç boştayken gaz verip deviri 5-6'ya getirip gazı bırakınca motordan ses geliyor. Yardımcı olursanız sevinirim Genişletmek için tıkla ... Ses dediğin pat diye mi
23 Tem 2020 Konuyu Başlatan #3 A AstraG58 Kayıtlı Kullanıcı 58-Sivas Katılım 22 Tem 2020 Mesajlar 6 Tepkime puanı 1 Puanları 3 hayır gıjj diye
23 Tem 2020 #4 K Kaan. Teknik Destek 27-Gaziantep Katılım 10 Kas 2019 Mesajlar 5,539 Tepkime puanı 2,440 Puanları 113 Çekip atabilirsen yorumlamaya çalışırız
23 Tem 2020 #5 Zafer715 Yönetici Başkan 06-Ankara Katılım 24 Kas 2018 Mesajlar 2,355 Tepkime puanı 789 Puanları 113 Yaş 37 AstraG58' Alıntı: Araç boştayken gaz verip deviri 5-6'ya getirip gazı bırakınca motordan ses geliyor. Yardımcı olursanız sevinirim Genişletmek için tıkla ... Volantta skinti olabilir. Baski balata nezaman degisti
AstraG58' Alıntı: Araç boştayken gaz verip deviri 5-6'ya getirip gazı bırakınca motordan ses geliyor. Yardımcı olursanız sevinirim Genişletmek için tıkla ... Volantta skinti olabilir. Baski balata nezaman degisti