- Katılım
- 4 Mar 2008
- Mesajlar
- 601
- Tepkime puanı
- 31
- Puanları
- 28
- Yaş
- 40
herkese selam ...
dün manifoldun sac kapağını söktüm ve maniflddaki çatlağı gördüm..
çatlak alt kısımda 4 borunun bir araya geldiği kısımda görünüyor. yeni dökme parçalar 350-400 civarı bana çok geldii.. arabada hiç bir anormallik hissetmedim tesadüfen açtıp baktığımda gördüm.
kromcu arkadaşım var. acaba bu manifoldu kendimiz yapabilirmiyiz? aslında yapılır fakat sağlıklı olurmu bilmiyorum.
eğer olumlu olacaksa aklımda bir kaç soru var..
boru 304 veya 306 farkedermi?
boru çapları orjnali ile aynımı olmalı yoksa biraz büyütebilirmiyiz?
boru kalınlığı kaç mm olması gerekli?
işlem bittikden sonra manifolda yanmaz bez kumaş gibi malzemeler var. onlardan sarsam faydası veya zararı olurmu?
birde ben abartılı seslerden hoşlanmıyorum. bu yapılması düşünülen manifold takıldığı zaman orjinalinden daha çok ses çıkartırmı?
kısacası bu işe kalkışmalımıyım yoksa keyfe keder bu şekilde devam eetsem olurmu? sizin önerileriniz ne olur..
bu arada araba 1.6 x16xel motor
dün manifoldun sac kapağını söktüm ve maniflddaki çatlağı gördüm..
çatlak alt kısımda 4 borunun bir araya geldiği kısımda görünüyor. yeni dökme parçalar 350-400 civarı bana çok geldii.. arabada hiç bir anormallik hissetmedim tesadüfen açtıp baktığımda gördüm.
kromcu arkadaşım var. acaba bu manifoldu kendimiz yapabilirmiyiz? aslında yapılır fakat sağlıklı olurmu bilmiyorum.
eğer olumlu olacaksa aklımda bir kaç soru var..
boru 304 veya 306 farkedermi?
boru çapları orjnali ile aynımı olmalı yoksa biraz büyütebilirmiyiz?
boru kalınlığı kaç mm olması gerekli?
işlem bittikden sonra manifolda yanmaz bez kumaş gibi malzemeler var. onlardan sarsam faydası veya zararı olurmu?
birde ben abartılı seslerden hoşlanmıyorum. bu yapılması düşünülen manifold takıldığı zaman orjinalinden daha çok ses çıkartırmı?
kısacası bu işe kalkışmalımıyım yoksa keyfe keder bu şekilde devam eetsem olurmu? sizin önerileriniz ne olur..
bu arada araba 1.6 x16xel motor