EGR Manifold iptali?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ofeza
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

ofeza

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
143
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Bu iptal X14XE de nasıl...
EGR Manifoldunun altına kesilecek sacın contalanması (kapatılması) na ilaveten ne yapalırsa manifold devre dışı kalır?
Yani kapalı conta ile alınan arıza bildirimini nasıl kaldırabiliriz?
Bazı üyelerin yaptığını duyduk. Fakat Corsa B lerde deyapılabiliyor mu?
 
Bu iptal X14XE de nasıl...
EGR Manifoldunun altına kesilecek sacın contalanması (kapatılması) na ilaveten ne yapalırsa manifold devre dışı kalır?
Yani kapalı conta ile alınan arıza bildirimini nasıl kaldırabiliriz?
Bazı üyelerin yaptığını duyduk. Fakat Corsa B lerde deyapılabiliyor mu?
sağlam egr de yapabilirsin veya denicen üzerindekinde
 
EGR valfini kapalı contayla...

sağlam egr de yapabilirsin veya denicen üzerindekinde
Sağlam valfin altına kesilecek conta ile kapatılınca valfin sensörü sürekli hata bildirmez mi? Bu durum da ECU yazılımında EGR satırını komple kaldırmak mı gerekiyor?
X14XE de yapılamaz diyenler olmuştu!
Yani 1999 yıl versiyonu Corsa B de kapalı contayı koyduktan sonra, (valf sağlam ve işlevsel) motor çalıştırıp belli bir ısıya gelince, kapalı sac conta ısıyı valfe geçiridiğinde, valf kendini açmak isteyecek, hatta açacak! fakat yanık karışım kapak conta nedeniyle geçemeyince sürekli hata kodu vermez mi? Bunu beyinden de komple silmek gerekmeyecek mi? 1999 yılı Corsa B (X14XE) ECU versiyonunda bu EGR bilgileri komple kaldırılabilirmi?
Şunu dersek fiziksel olarak kapalı conta ile sağlam EGR valfine girişi tıkasak bile ayrıca Tech2 ile EGR bilgilerini işlevini komple beyinden atmak gerekiyor...
doğru mu?
Kapatılacak yani kesilecek sacın (veya aliminyum levhanın) et kalınlığı ne kadar olmalı? (şüphesiz ısıyı geçirmeme imkanı yok)
Sonuçta bu 1999 Corsa B de EGR İptali yapılabilirse ; %5 - 8 yakıt sarfı artar, ancak %0,2 kadar da beygirgücü artar söylentileri hakkında bir fikriniz varmı?
 
Son düzenleme:
Geri
Üst