Dodge Challenger

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan DmrcN
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

DmrcN

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Haz 2008
Mesajlar
385
Tepkime puanı
0
Puanları
0
1-3.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


6.jpg


6-5.jpg


7.jpg


8.jpg



Geleneklerine bağlı yeni nesil “KAS” otomobilleri...

Yeni nesil Challenger’ın en güçlü versiyonu SRT8 6.1 litre hacminde V8 motor ile donatılmış. 425 beygir gücündeki motor 569 Nm tork üretiyor. 6 vitesli düz şanzıman veya 5 vitesli otomatik şanzıman ile gücünü yere aktaran Challenger SRT8 100 km/s hıza 5 saniyenin altına ulaşıyor.

Daha mütevazi motor seçenekleri ise Challenger R/T ve Challenger SE modellerinde bulunuyor. R/T modelinde 5.7 litrelik HEMI V8 kullanılmış. 370 beygir gücündeki motor 540 Nm tork üretiyor. Düz 6 vitesli veya otomatik 5 vitesli şanzıman ile gücünü yere aktaran R/T modeli 100 km/s hıza 6 saniye civarında ulaşıyor.

SE modeli 3.5 litrelik V6 ile donatılmış. 250 beygir gücündeki motor 340 Nm tork üretiyor ve bu gücü yere 4 vitesli otomatik şanzımanından aktarıyor.

Challenger modellerinde bazı teknolojik aksesuarlar şöyle: MyGIG isminde eğlence ve navigasyon sistemi, UConnect isminde Bluetooth telefon bağlantı ve ahizesiz konuşma sistemi, “Keyless Go” sistemi ve uzaktan anahtar ile araç çalıştırma sistemi.

ABS, ESP, TC, Brake Assist, Lastik Basınç Kontrolü ve Yokuşta Kaldırma Sistemi araçlarda sunulan bazı aktif güvenlik sistemlerinden.

Ntvmsnbc
__________________
 
TC :D Opelden çalmışlar :D :D Kendi adıma konuşiyim,sadece resimlerine bakım iç çekiceğim bir arac......SÜPER ....
 
bu arabaya TC koymak en hafifinden terbiyesizliktir! :D
 
kırmızı bir tane çok can yakar (yakıt+vergi nedeni ile)
 
Offf Diyorum sadece:D
 
amerikanlar tahdını japonlara kaptırdıkdan sonra eskileri ısıtıp önümüze koymaya başladılar.
eski yada yeni dodge challenger işte ... efsane devam ediyor
ama gönlüm eskisinde
 
guzel makınaymış
 
Amerikanları incelemeye başladıkça başka bir teknoloji olduğunu anlıyorsunuz.Motor soğutma suyu olmaksızın 50 mil çöl sıcağında gidebileceğini 97 model cadillac promosyon videosunda izleyince hayran kaldım.Üstüne magnasteer direksiyon ve Esp standart.Flex şasenin benzer altyapısı ise yine 97' de standart.
Challenger ın arka sütün ise Magnum dan alınmış.Her yönüyle çok özel duruyor.Paylaşım için teşekkürler.
 
Geri
Üst