- Katılım
- 9 Ocak 2011
- Mesajlar
- 1,315
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 45
Herkese Merhaba,
3 gündür seyahatteydim ve debriyaj sistemim değiştikten sonra farkettiğim ve çok önemli olduğunu düşündüğüm bir bulguyu hemen paylaşmak istedim.
Denizli-İzmir arasında 4 kişi ve bagaj ile yaptığım seyahat sonrasında, daha önceki tecrübelerimin tam tersine, cc nin hiç kendini devreden çıkarmadığını gördüm.Yokuş çıkarken bile 90 kmh tan 75 kmh a kadar düştü.Bu arada motor devri de 1500 rpm in altında düşmedi.Fakat cc her zaman devredeydi.
Burdan anlıyorum ki hafif bir eğimde bile eğer cc devreden çıkıyorsa büyük olasılıkla debriyaj kaçırmaya başlamıştır.Sistem tork verdiği halde bu girdiye hız artması olarak cevap alamıyorsa cc yi devre dışı bırakıyor.Bunun bir sebebi de debriyaj kaçırması.Tabi başka sebepleri de olabilir.Bunu 6. viteste denerseniz daha kesin sonuç alırsınız.
3 gündür seyahatteydim ve debriyaj sistemim değiştikten sonra farkettiğim ve çok önemli olduğunu düşündüğüm bir bulguyu hemen paylaşmak istedim.
Denizli-İzmir arasında 4 kişi ve bagaj ile yaptığım seyahat sonrasında, daha önceki tecrübelerimin tam tersine, cc nin hiç kendini devreden çıkarmadığını gördüm.Yokuş çıkarken bile 90 kmh tan 75 kmh a kadar düştü.Bu arada motor devri de 1500 rpm in altında düşmedi.Fakat cc her zaman devredeydi.
Burdan anlıyorum ki hafif bir eğimde bile eğer cc devreden çıkıyorsa büyük olasılıkla debriyaj kaçırmaya başlamıştır.Sistem tork verdiği halde bu girdiye hız artması olarak cevap alamıyorsa cc yi devre dışı bırakıyor.Bunun bir sebebi de debriyaj kaçırması.Tabi başka sebepleri de olabilir.Bunu 6. viteste denerseniz daha kesin sonuç alırsınız.