• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

corsa cdti 105 bin bakım hk

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan emree
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

emree

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
85
Tepkime puanı
0
Puanları
6
Yaş
36
merhaba, İmzamdaki aracım için 105bin bakımını arkadaş ve çevre tavsiyesi üzerine Atatürk oto sanayi maslak opelopc de yaptıracağım. Rutin bakımlar hariç v kayışını değiştireceğim. Sizce oranın işçiliği ve fiyatları nasıl ? Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
 
Geri
Üst