Corsa 1.7 EPS problemi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan tb8cth
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

tb8cth

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Nis 2009
Mesajlar
51
Tepkime puanı
0
Puanları
6
Yaş
41
Selamlar kronik sorunlu corsamdan bir süpriz daha... Arabayla dün akşam 3 km kadar gittikten sonra eve ulaştım iki manevrayla içeri girecektim ki arabayı durdurup geri vitese taktım EPS ışığı yandı ve direksiyon çok sertleşti herhalde sıcaktandır dedim, bu sabah ta iş yerine geldim yine durup yanaşırken aynısı oldu... Daha önce böyle bir sorunla karşılaşan varmı acaba... Buna para harcamaktan bıktım artık:( böyle yapmaya devam edersr ya kendim tamir etmesini öğrenmeliyim yada bu arabayı satamalıyım artık..
 
Hiç Başıma Gelmedi Allaha Şükür Çaresini Bulursan buraya yazarsan sevinirim :)
 
Benim corsa 1.3 cdti bendede sorun çıktı 400 tl ye hallettirdim
 
Sensorlara(abs) bak kaplolarinda gevseklik varmi diye veya kopma
 
usta gerı vıtese taktıgında gerı vıtes lambası yandıgında verıyodur kanımca o hatayı elektronık bı çakışma olabılır aracında bence bır an once yaptır ama sunuda bı deneyebılırsın gerı vıtes lambanı sök terardan gerı vıtese takıp dene bi
 
direksiyon yağını kontrol etttir ama genelde pompa beyninden çıkıyor sorun tamiride oluyor diye biliyorum ... cihaza bağlat pompayla ilgili sorun varmı baktır.
 
direksiyon yağını kontrol etttir ama genelde pompa beyninden çıkıyor sorun tamiride oluyor diye biliyorum ... cihaza bağlat pompayla ilgili sorun varmı baktır.
direksiyon elektronik sistem yağlı değill
 
abi elektronik derken :) anlıyamadım tmm elektronikde yağ da mevcut değilmi eps benim bildiğim elektrik tahrikli hidrolik direksiyon değilmi :S yoksa kuru tip direksiyon kutusuna sahip ve direksiyon kovanında bulunan bi elektro motor sayesindemi dönüyor. hangisi yani ? elektrik tahrikli hidrolik dğeilmi? zaten elektrik tahriklidede beyin var işte o beyinden çıkmıyormu genelde arıza...?
 
Selamlar uzun süreden beri forumu takip edemiyordum ilginize teşekkürler....

Hiç Başıma Gelmedi Allaha Şükür Çaresini Bulursan buraya yazarsan sevinirim :)

Sorun aküyle alakalı sanırım ilk yaptığı sıralarda kısa mesafelerde bayağı seyrek kullanıyordum arabayı akü voltajınıda ölçmüştüm 11.3 volt gibiydi akü yeterince şarj olmuyordu herhalde o günden sonra arabayı daha yüksek devirler kullanıyorum şeytanın kulağına kurşun EPS sorun çıkarmıyor...
 
Son düzenleme:
aklında olsun diye Yazıyim hemde bilgi verme amaçlı,motor çalışırken yaklaşık 14,4 volt ,motor çalışmazken durumdaykende yaklaşık 12,2 volt civarında olması gerekli
 
Geri
Üst