calibra turbo 4x4 Problemler.

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan kadett
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

kadett

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
708
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
51
Canım Kardeşlerim .
Calibra Turbo 4x4 ünüz var ise .
Mutlaka hemen
Serviste lİfte kaldırın .
Yavru Transfer Kutusunun altına bakın .
Altında kaçak varsa .
Çok dikkat ediyorsunuz.
100 barlık Bir basınla Çalışan Transfer Box.
Basıncı Direksiyon Hidrolik Kutusundan Gelen Kırmızı Hidrolik ile sağlamakta.
Arada Yolcu Koltuğu ön hizasında olan kaput işindeki Pinomatik Bir sistemle sağlamakta.
Hidrolik Kutunuzun hep dolu olduğuna EMİN OLUN .
UNUTMAYIN .
ORJİNAL ŞANZUMAN YAĞININ KONULDUĞU YER İLE TRANSFER KUTUSUNDAKİ YAĞ TAMAMI İLE FARKLI .
HERKES GENELDE İKİSİNİN AYNI TAPADAN DOLDURULDUĞUNU BİLİYOR.
Şanzuman yağı ayrı .
Transfer Kutu yağı ayrı. Iısı sensörünün yanındaki alt tapadan Kontrol edin .
Yağınız Mutlaka Tam sentetik
600 gram olsun .
Ben 3 gün önce Zaten limitleri zorlarken Bide Hafif bi yanlışlıktan dolayı
Transfer KUTUSUNUN İÇİNİ KIRDIM .
Zaten Kimse bulamıyor .
Allahtan Şnsım Güzel gitti
Buldum
Komple motorun üstünü indiriyorsunuz.
Sadece kutuyu değiştirmek için .
Mutlaka Bir 4 wd iptal swich Yaptırın .
2 çeker Kullanın .
İhtiyacınız Olduğunda 4 wd yi hayata geçirin .
Transfer Kutusu Konusunda Çok az şansınız var .
Fiyatları .
Burada söylemiyorum .
İsyan edersiniz .
İkinci elde Kolay kolay ne buluyorsunuz Bulsanızda genelde O sorunlardan dolayı Kırılmamış ama Akıtanlardan oluyor .
Paranızda Emeğinizde vaktinbizde bOşa gider .
4X4 sistem kullanan olupta Sorun yaşayanlara
DUYRULUR !!!
 
abi sfi calibraya önerin var mı bi de transfer kutusu derken ne demek istedin. şanzıman yağı bide difransiyel yağı var benim bildiğim. bide motor
 
Yaw Almanya Opel den sana özel bi şeler yapılmalı filan abi ya..Teknik adam gibisin ha:) süper bilgiler...;)
 
transfer yağ kutusu mu? abi bi fotosunu atsana
 
Denizcim İnan Bunları Show için değil Yaşadıklarım Bizzat Neler yaşadıklarımla ilgili .
Kimsenin aracı kırılmasın .

torsion' Alıntı:
transfer yağ kutusu mu? abi bi fotosunu atsana
Yahu bu senin arabanda Yok .
4X4 lerde
F28 şanzuman
arkasında Bide Yavru şanzuman Bulundurur .
Bu şanzuman Pinomotik basınçla hareketini alıp Arka şaftı döndürüyor.
Yağ basıncı senin direksiyon Powerinden geçer. Bide selenoidli Tüp var
Hidrolik Yavru şanzumana 100 barla Girer Sen gaza bastıkça O basınca göre yavru şanzumanın içindeki balatalar sıkışıp Şaftı çevirir.
Basınç yoksa Dönmede yok .
Konu aslında hem bu hem bu değil .
Bu Yavru transfer Kutusu içinde 600 gr tam sentetik Yağ olmak zorunda .
Ben Öğrenemedim bilmiyordum . Yağ bitmiş .
Nasılsa Şanzuman yağı güzel deyip. Bigün bi bastım
Doğramış içinde ne varsa.
Kimse bakmıyor.Bu sadece Bi hatırlatma .
Bak yavru Transfer Kutusu Bu
DSCN1448.JPG
 
geçmiş olsun okan abi.
 
bu viskoz kavrama ünitesi işte dimi yanılmıyosam.calibralarda böyle. bi de yanlışım yoksa benimki f20 5 ileri di mi teşekkürler. okan bi de arabanın altını bir yıkat ya bu ne yağla kum karışmış
 
okan abi geçmiş olsun... olayın olduğu gün senle görüşmüştük... hiç iyi gözükmüyodu durumun...
 
sağolun sağolun .
Sorun yok .
İnad ettim
Herkes söktü tekrar takan Yok.
Türkiyede Sanmıyorum Yapanı .
Ama inatla Bulduk ettikte .
İşin kötüsü
Bi torka kadar dayanan şanzuman ve transfer kutusu Ne olacak bundan sonra ?.......
Şimdi yepyeni.
Bidaha kırarsam Yok devamı taaa Bulgaristan yada almanya ....
 
Geçmiş olsun üstad.
Geçenlerde Yavuz söz etti.
 
Geri
Üst