buji hakkında

ispanyol2

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
20
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
49
öncelikle herkese selam arkadaslar benim araç 93 model 2.0i 136 beygir vectradir arabada normal sistem dedigimiz lpg var daha önce lpg de patlatma sonucunda hava debimetresinin kapagı kırılmıştı degiştirdim sonra buji ve buji kablolarını degiştirmiştim yaklasık 5000 km oldu benim sorunum yine öncesi gibi araba lpgde teklemeye basladı gece baktıgımda da 2 ci bujinin dısarıya yani motor bloguna ara sıra kaçırdıgını gördüm ve bujileri söküp baktım uçları simsiyah olmus acaba bunların sebepleri nelerdir bir de bu model aracın orjinal buji ve buji kablosu nedir bilen arkadaslardan yardım bekliyorum
 
çift tırnak buji kullanın ya da kullandığınız tek tırnak bujinin aralığını 1 kademe düşürün; buji kablosu olarak zertex yada doduco kullanın;eğer lpg debimetreye ve etrafına zarar veriyorsa ya da patlatma yapıyorsa mikseri emme manifoldunun girişine aldırın ve yuvarlak mikser taktırın; eğer patlatma varsa ateşleme sisteminizde sorun vardır, distrübitör, buji , buji kablosu, ve ateşleme bobinini kontrol ettirin; hava filtresi kutusuna patlatma valfi taktırın; orjinal hava filtresi körüğü kullanın ya da sanayiden hortum kestirip içine tel sardırın...
 
çift tırnak buji kullanın ya da kullandığınız tek tırnak bujinin aralığını 1 kademe düşürün; buji kablosu olarak zertex yada doduco kullanın;eğer lpg debimetreye ve etrafına zarar veriyorsa ya da patlatma yapıyorsa mikseri emme manifoldunun girişine aldırın ve yuvarlak mikser taktırın; eğer patlatma varsa ateşleme sisteminizde sorun vardır, distrübitör, buji , buji kablosu, ve ateşleme bobinini kontrol ettirin; hava filtresi kutusuna patlatma valfi taktırın; orjinal hava filtresi körüğü kullanın ya da sanayiden hortum kestirip içine tel sardırın...
:alkis: :good:
 
verdiginiz bilgiler için tesekkür ederim bu mikser olayını yani emmemanifldu girişine takıldıgını ilk sizden duydum daha fazla bilgi verebilirmisiniz burda olmasının faydası nedir
 
mikseri emme manifoldunun girişine taktırınca patlatma riski azalıyor; patlatsa bile emme manifoldunun içinde tık edip kalıyor dolayısıyla hasar az oluyor; debimetrenin içinden gaz geçmediği içinde aracın benzinde tekleme yapması azalıyor...
 
bilgileriniz için tesekkür ederim halil bey :alkis:
 
Geri
Üst