bakım

salih_akkaya

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Ocak 2007
Mesajlar
81
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
merhaba arkadaşlar sizden ben aracımı 70.000 km aldım şu anda 87.000 de ve 50,000 60,000 civarlarında genel bakımı yapılmış tireger kayışı değişmiş..vs..zaten periyodik yağ bakımlarını düzenli yaptırıyorum benim en çekindiğim triger kayışı olayı ne zaman yaptırmam gerekiyor...2 bir triger kayışını 100.000 de mi olması gerekir acaba..ve büyük bakımda triger yanında nelerini değiştirmem gerekir..yardımlarınızı görüşlerinizi...bekliyorum herkese teşekkürler...
 
Triger kayışı önemli bir parça gerçekten.Değişirken sadece kayış değil set olarak değişiyor,buna dikkat et.50-60 bin gibi değiştiyse, 100 bin bakımında değişmesi bence sağlıklı olur.Normalde 60 bin bakımında değişen bir set, ben olsam 100 bin bakımında triger i değiştiririm kafam rahat olur.Çünkü Triger , Allah korusun koparsa yada sorun çıkarırısa, çok ciddi masraf açar.Kolay Gelsin
 
Diğer değişecekler ise : (Triger i zaten soyledik)
hava filtresi
polen filtresi
yağ filtresi
yakıt filtresi (benzinli)
buji
Fren Hidroliği
Triger kayışı
Avare Bilyası
Triger Gergi Rulmanı
V-kayışı
Uzaktan kumanda pili
karter tapası
motor yağı

olması gerekiyor ama listede eksikler olabilir.Birde servisin gerekli gördüğü parçalar tabiki
 
fiyat ne civarda olur acaba bu bakımın ortalama özel servis fiyatı
 
500 ytli cebıne koy
 
Ben bugun bosch car dan periyodik bakım ve debriyaj baskı balata fiyatı aldım.toplam 530 ytl fiyat cıkardılar.normalmidir iyimidir arkadaşlar? Arac 55.000 km de.Bİde baskı balata için baskıyı değiştiriz gibi bişeyler dedi.Yetkili servise bu durumu sordum sadece baskı değişmesi gibi bi durum olmaz dedi.debriyaj baskı balata değişmesi gerekiyorsa hepsi değişir dedi.Bu durumu anlamadım ya.
 
fren hidroligi ve uzaktan kumanda pili hariç digerlerinin hepsinin maliyeti parçalar 230 ytl gibi bişey vermiştim ben..
 
Geri
Üst