- Katılım
- 9 Kas 2006
- Mesajlar
- 3,755
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
arkdaslar aygazın müşteri ilişkileri hakkındaki görüşlerimi mail yoluyla ilgili makama ilettim bir örnegini sizlerle paylaşıyorum.
LPG pompacıları neden akaryakıt pompacılarına göre insanlıktan uzak.
özellikle aygazda
shellgas daki muameleyi hiç bir aygazda göremedim. diger lpg satıcılarını hiç bilmiyorum bile.
LPG alan insana 2. sınıf muamelsi yapılıyor hiçbirniz farkında değilmsiniz yorumlarınızı bekliyorum.
asıl şikayetci oldugum bayinin ismini xxxx olarak burda paylaşırken gizleedim.
bilenler ankarada bilirler konya yolu skoda yanı neziroglu karsısı
28/09/2009 tarihinde yollamıs oldugum maile olumlu yada olumsuz bir cevap alamadım acaba aygazın hizmet hatti oto gaz bayilerindeki müşteri ilişkileri ile aynı şekildemi işliyor...
28/09/2009 da göndermiş oldugum mail:
merhabalar lpg li aracımda genelde aygaz euro lpg kullanmaktayım
tabi bu gazı alabilmek için ankarada emek mahallesinden baya uzaga gitmek gerekiyor eskiden eskisehir yolu üzerinde bulunan bayinizden almaktaydım orası kapndıktan sonra eskisehir yolu üzerinde aygaz satısı yapan biyer kalmadı.
alternatif olarak kazım karabekir, konya yolu üzernde bulunan öveçler mevkiinde ve çigdem mahalessi mevkiinde opet istasyonlarındaki bayileriniz kullanıyorum.
gaz kalitesi olarak tartışılmaz ama aygaz ne yazikki çalısanlarını müşteri ilişkileri konusunda egitmemiş. kılık kıyafetten tutun konusma tarzına iş güvenliğinden pratik olmaya kadar hersey ne yazıkki sıfır.
size saymıs oldugum kazım karabekir ,konya yolu hacıbaba yanındaki bayiniz ve konya yolu skoda yanındaki subeniz içinde aygaz kalitesini sıfıra indirmekte en büyük katkı sahibi xxxxx(skoda yanı) petrol çalışsanlarıdır
inanın ordan almak zorunda kaldıgım zamanlar bir ayagım geri gidiyor
1. 8 adet pompa var ama pompalar konum itibariyle 8 aracın zorla yerleşmesine neden oluyor
2. opet kısmından benzin alan kişiyle aygaz tarafından lpg alan kişi aynı muameleyi görmüyor.
3. bu 8 pompaya genelde 1 kişi bakıyor 2 kişi olduklarını bi kere gördüm
4 tek kişi baktıgından dolayı tam depo dolmasını istedigimiz halde gazı hmen kesip sizi göndermeye çalışıyorlar
5 kılıksız sacı sakalı birbirine girmiş bi adam türkceden yoksun bi şekilde soru soruyor anlayıp cevapta veremiyoruz
6 ödeme yapacagımız zmanda lpg alan kişi farklı muamele görüyor
bayileriniz lpg de kar oranını düşükmü tutmaktasınız bizim bu 2. sınıf muamele görmemize neden olan nedir??
insanlar araclarına tüp taktırmaktan bu yüzdenmi çekiniyorlar
madde madde saymayada gerek yok genel olarak aygaz aldıgım yerler diger firmalara göre gercekten müşteri ilişkileri konusunda çok geri ve bu şikayeti xxxxx petrolün medeniyetsizlikte başı çeken 1 numaralı bayiniz oldugu için yazıyorum.
umarım aygaz olarak bayilerde gaz kalite kontrolü ypan ekipleriniz vardır, keşke çalışsanların müşteriye yaklaşımını kontrol eden sivil ekiplerinizde olsaydı.
dikkate alınması temennilerimle
bu mailim yaklasık bir ay önce sizlere gönderilmişti o zamandan beri ankaradaki tüm aygaz bayilerini +istanbul yolcugumdaki bayileri tek tek ziyaret ettim sonuc tamamen ayni müşteri ilişkilerinize sıfır bile veremeyegim.
bir iki bayide gördügüm olay fişi almayan müşterilere davranıs biçimleri biraz daha insancıl.(pompacıların fişi kendi adına yada tanıdık plakalara kesilmesi sonucu)
LPG pompacıları neden akaryakıt pompacılarına göre insanlıktan uzak.
özellikle aygazda

shellgas daki muameleyi hiç bir aygazda göremedim. diger lpg satıcılarını hiç bilmiyorum bile.
LPG alan insana 2. sınıf muamelsi yapılıyor hiçbirniz farkında değilmsiniz yorumlarınızı bekliyorum.
asıl şikayetci oldugum bayinin ismini xxxx olarak burda paylaşırken gizleedim.
bilenler ankarada bilirler konya yolu skoda yanı neziroglu karsısı
28/09/2009 tarihinde yollamıs oldugum maile olumlu yada olumsuz bir cevap alamadım acaba aygazın hizmet hatti oto gaz bayilerindeki müşteri ilişkileri ile aynı şekildemi işliyor...
28/09/2009 da göndermiş oldugum mail:
merhabalar lpg li aracımda genelde aygaz euro lpg kullanmaktayım
tabi bu gazı alabilmek için ankarada emek mahallesinden baya uzaga gitmek gerekiyor eskiden eskisehir yolu üzerinde bulunan bayinizden almaktaydım orası kapndıktan sonra eskisehir yolu üzerinde aygaz satısı yapan biyer kalmadı.
alternatif olarak kazım karabekir, konya yolu üzernde bulunan öveçler mevkiinde ve çigdem mahalessi mevkiinde opet istasyonlarındaki bayileriniz kullanıyorum.
gaz kalitesi olarak tartışılmaz ama aygaz ne yazikki çalısanlarını müşteri ilişkileri konusunda egitmemiş. kılık kıyafetten tutun konusma tarzına iş güvenliğinden pratik olmaya kadar hersey ne yazıkki sıfır.
size saymıs oldugum kazım karabekir ,konya yolu hacıbaba yanındaki bayiniz ve konya yolu skoda yanındaki subeniz içinde aygaz kalitesini sıfıra indirmekte en büyük katkı sahibi xxxxx(skoda yanı) petrol çalışsanlarıdır
inanın ordan almak zorunda kaldıgım zamanlar bir ayagım geri gidiyor
1. 8 adet pompa var ama pompalar konum itibariyle 8 aracın zorla yerleşmesine neden oluyor
2. opet kısmından benzin alan kişiyle aygaz tarafından lpg alan kişi aynı muameleyi görmüyor.
3. bu 8 pompaya genelde 1 kişi bakıyor 2 kişi olduklarını bi kere gördüm
4 tek kişi baktıgından dolayı tam depo dolmasını istedigimiz halde gazı hmen kesip sizi göndermeye çalışıyorlar
5 kılıksız sacı sakalı birbirine girmiş bi adam türkceden yoksun bi şekilde soru soruyor anlayıp cevapta veremiyoruz
6 ödeme yapacagımız zmanda lpg alan kişi farklı muamele görüyor
bayileriniz lpg de kar oranını düşükmü tutmaktasınız bizim bu 2. sınıf muamele görmemize neden olan nedir??
insanlar araclarına tüp taktırmaktan bu yüzdenmi çekiniyorlar
madde madde saymayada gerek yok genel olarak aygaz aldıgım yerler diger firmalara göre gercekten müşteri ilişkileri konusunda çok geri ve bu şikayeti xxxxx petrolün medeniyetsizlikte başı çeken 1 numaralı bayiniz oldugu için yazıyorum.
umarım aygaz olarak bayilerde gaz kalite kontrolü ypan ekipleriniz vardır, keşke çalışsanların müşteriye yaklaşımını kontrol eden sivil ekiplerinizde olsaydı.
dikkate alınması temennilerimle
bu mailim yaklasık bir ay önce sizlere gönderilmişti o zamandan beri ankaradaki tüm aygaz bayilerini +istanbul yolcugumdaki bayileri tek tek ziyaret ettim sonuc tamamen ayni müşteri ilişkilerinize sıfır bile veremeyegim.
bir iki bayide gördügüm olay fişi almayan müşterilere davranıs biçimleri biraz daha insancıl.(pompacıların fişi kendi adına yada tanıdık plakalara kesilmesi sonucu)
Son düzenleme: