astra ya simdi daha çok guveniyorumm

trakopel

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Ara 2013
Mesajlar
120
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Gecen arkadasım duz yolda girrken arkadan megan 2 170 km hızla carpıyor astrada tam saga kırınca takla atmaya baslayo astranın kasa coksağlam yamulmalar var gel gelelım reno pert motor tavana cıkmış opelim saglamlıgını bpylece birkereda gördüm

Yanlız tek anlamdığım megan 2 hava yastıkları acılıo astranın kiler acılmamış.açaba neden olabilir...
 
Bence bu durum Opelin sağlamlığından ziyade Renault'un ekonomi yapmak için kaporta parçalarını plastikten yapmasından kaynaklı olabilir birde tabiki vurma açısı , vurduğu nokta , frenleme , yol şartları gibi şeyler göz önüne alınmalı aksi taktirde o zaman İskandinav çeliğinden üretilen Volvo'lar duvarı yıkıp geçer. Ama 170 km/h az bir kilometre değil yinede güzel araba..
Bir tanede konuyla alakalı resim atayım.
r8dhtfbc.jpg

k6jqr5mp.jpg
 
Son düzenleme:
Arkadaşlar şunu unutmamak gerek Alman araçlarının kasaları çok hantal bununda nedeni kullanılan malzemelerden kaynaklı.Ama reno ve Fransız araçları hafif ve buna karşın çürümemesi için özel bir saç kullanıyor.

Hepsinin başında tedbir geliyor isterse tank olsun fark etmez.
 
Arkadaşlar şunu unutmamak gerek Alman araçlarının kasaları çok hantal bununda nedeni kullanılan malzemelerden kaynaklı.Ama reno ve Fransız araçları hafif ve buna karşın çürümemesi için özel bir saç kullanıyor.

Hepsinin başında tedbir geliyor isterse tank olsun fark etmez.

Nadir Abi şuanda Fransız araçlarının hiçbirinde saç kullanılmıyor bildiğim kadarıyla sadece tavan saç'tan üretiliyor gerisi komple plastik buda zaten belki şehir içinde iyi gibi gelsede bence 100 km/h üstü hızlardaki kazalarda kesinlikle bir dezavantaj belki bu sorunuda üste darbe emici bar koyarak yada esnek şaşe yapısıyla falan kapatmaya çalışabilirler ama onuda yapıcaklarını pek sanmıyorumya neyse.
 
Şimdi özellikle ülkemizde şu var. Aracım ucuz olsun az yaksın çok kaçsın mantı durum böyle olunca da Fransız araçları ülkemizde çok fazla. Şimdi adam hem ucuz alıyor,hem sürat hemde az yakıt tüketimi... birde duruma Alman araçlarından bakalım Fransız ve Alman araçları arasında tam 150-250 KG bir fark var. İşte bu fark hem fiyat hemde yakıt olarak tüketiciye dönüyor. Müşteri Fransız araçların %60 LPG uygularken Alman araçların nerede ise %95 LPG var...

Çok nedenler var aslında ama bunlar ilk anda aklıma gelenler. Malum bir Fransız da bende var :D
 
Şimdi özellikle ülkemizde şu var. Aracım ucuz olsun az yaksın çok kaçsın mantı durum böyle olunca da Fransız araçları ülkemizde çok fazla. Şimdi adam hem ucuz alıyor,hem sürat hemde az yakıt tüketimi... birde duruma Alman araçlarından bakalım Fransız ve Alman araçları arasında tam 150-250 KG bir fark var. İşte bu fark hem fiyat hemde yakıt olarak tüketiciye dönüyor. Müşteri Fransız araçların %60 LPG uygularken Alman araçların nerede ise %95 LPG var...

Çok nedenler var aslında ama bunlar ilk anda aklıma gelenler. Malum bir Fransız da bende var :D

Haklısın ama şuanda vergilerinde etkisiyle Fransızda olsa Güney Kore'de olsa fiyatlar Alman arabalarıyla yarışır vaziyette mesela en kötüsünden Accent Blue dizel motorlu haliyle full paketi 75.000 lira daha dünde Opel Showroom'una gittim Astra dizel otomatik sport paket 76.000 :)
 
Bende zaten bu hundai araçlarını bir türlü anlayamadım. Sağlamlık konusunda sanırım i30 opelle eş değer desem apartmış olur muyum?
 
Bende zaten bu hundai araçlarını bir türlü anlayamadım. Sağlamlık konusunda sanırım i30 opelle eş değer desem apartmış olur muyum?

Abi kalite ve sağlamlık açısından i30 Opel Corsa ile anca yarışır hepsine baktım hatta şöyle bir şey var ki Blue'nun saç kalınlığı ve kokpit kalitesi Era'dan 1 tık daha kötü yani o derece bırakmışlar işi birde EPS diye bir zımpırtı çıkarmışlar direksiyon boşta gibi dönüyor ama gram mekaniklik yok şimdiki direksiyonların hepsi aynıda neyse ya sosyal bir içerik vereyim en baba direksiyon Hidrolik direksiyon elektrik destekli falan fasa fiso :)
 
i30 Opel astra dengi hatta malzeme kalitesi ve tasarım olarak üstün bir model. Hyundai denen marka şu dönemde asla küçümsenemeyecek kadar kaliteli bir araba. İkinci eli accent era kadar sağlam olsaydı eğer i30 rakipsiz olurdu kendi sınıfında. Ben de bu aralar vectra'yı satıp Era 1.5CRDI, Corsa 1.3CDTI, Linea 1.3-1.6 Multijet falan düşünüyorum. Herkesin teneke dediği 5 yıldız EUNCAP puanlı arabalara binmek ve şehir içinde 5 litre mazotla seyretmek daha keyifli, millet alman tanklarına bine dursun :)
 
Şöyle bir şey var ki i30 gerçekten Blue hatta Elantra'dan bile daha kaliteli ve özenilerek yapılmış bana göre Hyundai'nin Alpina'sı yada Brabus'u gibi birde Elantra gibi bir arabaya yakışmayacak yol tutuş problemleri konfor promlemleri yok buda bir avantaj tabiki fakat i30'unda kendine göre kronik sorunları var ( cam tavan sorunu , arka kelebek camdaki nikelaj sorunu vs.) gibi bunlarda çok önemli değil , genel anlamda doğru diyorsun kendi sınıfında üst bir araç özellikle Opel Astra dengi ama bana göre dengi olmasındaki sebep Astra kadar dar bir iç hacmi olmaması ve Astra gibi 2002-2003 teknolojisinde bir bilgi ekranı olmaması büyük bir avantaj ama diğer rakipleri yani Doğuş grubunun işte Golf , Leon gibi arabaların biraz gerisinde bana göre
 
Son düzenleme:
Geri
Üst