Astra K nın model yılı farklılıkları

vonKranken

Kayıtlı Kullanıcı
34-İstanbul
Katılım
7 Haz 2025
Mesajlar
2
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Herkese iyi bayramlar forumda yeniyim, opel insignia kullanıcısıyım fakat özel sebeplerden dolayı satıyorum şimdi ise dolu paket bir astra k bakıyorum.

Araştırınca karşıma "2015 modelini al, diğer model yıllarına göre arkasında bağımsız süspansiyon ve yalıtımı daha iyi vs. vs." gibi öneriler aldım. 2016-17 alacaktım bakıyordum ve adamla önceden anlaşmıştım ama bu öneri çok geldi karşıma doğru mu? Farklılıkları nelerdir?
 
  • Beğen
Tepkiler: turbo_j
Herkese iyi bayramlar forumda yeniyim, opel insignia kullanıcısıyım fakat özel sebeplerden dolayı satıyorum şimdi ise dolu paket bir astra k bakıyorum.

Araştırınca karşıma "2015 modelini al, diğer model yıllarına göre arkasında bağımsız süspansiyon ve yalıtımı daha iyi vs. vs." gibi öneriler aldım. 2016-17 alacaktım bakıyordum ve adamla önceden anlaşmıştım ama bu öneri çok geldi karşıma doğru mu? Farklılıkları nelerdir?

Doğrudur hocam. Lakin Dizelleri biraz masraflıdır biliyorsunuz Zincir değişim maliyeti mevcut. En sorunsuz versiyonu 1.4 atmosferik LPG'li ünitedir. 2015 modellerin dolu paketleri tutulmaktadır.
 
Doğrudur hocam. Lakin Dizelleri biraz masraflıdır biliyorsunuz Zincir değişim maliyeti mevcut. En sorunsuz versiyonu 1.4 atmosferik LPG'li ünitedir. 2015 modellerin dolu paketleri tutulmaktadır.
hocam ondada piston kırıyor diyorlar en uygunu 1.6 cdti deniyor, bu arada insignia benim değil babamın oradan biliyorum yani kafa karışıklığı olmasın arabasına pek hakim değilim
 
hocam ondada piston kırıyor diyorlar en uygunu 1.6 cdti deniyor, bu arada insignia benim değil babamın oradan biliyorum yani kafa karışıklığı olmasın arabasına pek hakim değilim

Piston kıranlar Turbolu olanlar hocam. 1.4 atmosferik LPG uyumludur. Manuel vites ve boş paketlerde çıkar. En sağlıklı motorudur.

1.6 dizelin triger zincir değişimi 50-60.000 lira tutmaktadır. Alırken bu noktaya dikkat edin.
 
1.6 Dizel aracın düşük kilometre ve dolu paketini bulursanız keyifle yıllarca kullanabilirsiniz. Dizel serisinde GM tarafından yapılmış en sorunsuz motordur. Tek problemi zincir değişimi maliyetidir. 150 bin kilometrede bir temiz işçilikle yapılırsa sorunsuz olarak binmeye devam edersiniz.

1.4 Turbo motorlar Astra J kasalarda piston ve krank problemleri yaşadılar ancak sorunun özünde yanlış yağ kullanımı veya motorun yüksek devirlerde zorlanması yer almaktadır. Arkadaşlar 1.4 atmosferik motoru yazmışlar ancak ben Astra J kasalarda 1.6 atmosferikleri var diye biliyorum. K kasalarda atmosferik motor benim bildiğim yok...
 
  • Beğen
Tepkiler: turbo_j
1.6 Dizel aracın düşük kilometre ve dolu paketini bulursanız keyifle yıllarca kullanabilirsiniz. Dizel serisinde GM tarafından yapılmış en sorunsuz motordur. Tek problemi zincir değişimi maliyetidir. 150 bin kilometrede bir temiz işçilikle yapılırsa sorunsuz olarak binmeye devam edersiniz.

1.4 Turbo motorlar Astra J kasalarda piston ve krank problemleri yaşadılar ancak sorunun özünde yanlış yağ kullanımı veya motorun yüksek devirlerde zorlanması yer almaktadır. Arkadaşlar 1.4 atmosferik motoru yazmışlar ancak ben Astra J kasalarda 1.6 atmosferikleri var diye biliyorum. K kasalarda atmosferik motor benim bildiğim yok...

Sadece 2017 - 18 modellerinde 1.4 xe mevcut hocam. 14xht motorun turbosuz versiyonudur. Gerçekten sorunsuz bir makinedir.
 
  • Beğen
Tepkiler: omeroz ve Hasip
Geri
Üst