Astra h lastik basınç sensörü

Recep026

Kayıtlı Kullanıcı
26-Eskişehir
Katılım
10 Eyl 2013
Mesajlar
17
Tepkime puanı
0
Puanları
1
2005 astra h cosmo aracım var lastik basınç sensörlerinden birinin iğnesi arızalı hava kaçırıyor. Contalı kapakla geçici olarak sorunu halletmiştim fakat lastiklerin ömrü tükendi ve yeni lastiklerle birlikte arızalı sensörüde değiştirmek istiyorum merak ettiğim bu senserler tek olarak değişebiliyormu yoksa set olarak dördünüde mi değiştirmek lazım ve değişimden sonra sensörlerin beyne tanıtılması gerekiyormuş bu işlen nasıl yapılıyor.? bilgisi olan varsa yardımlarınızı bekliyorum.
 
Son düzenleme:
Aracımda lastik arıza sistemi var ama sensör yok. Lastiklerin tur sayılarına göre çalışan bir sistem
Dipnot olarak belirteyim dedim
 
benim aracımda her jantın içinde birer sensör var bigi ekrarnında her lastiğin basıncını görebiliyorum.
 
2005 astra h cosmo aracım var lastik basınç sensörlerinden birinin iğnesi arızalı hava kaçırıyor. Contalı kapakla geçici olarak sorunu halletmiştim fakat lastiklerin ömrü tükendi ve yeni lastiklerle birlikte arızalı sensörüde değiştirmek istiyorum merak ettiğim bu senserler tek olarak değişebiliyormu yoksa set olarak dördünüde mi değiştirmek lazım ve değişimden sonra sensörlerin beyne tanıtılması gerekiyormuş bu işlen nasıl yapılıyor.? bilgisi olan varsa yardımlarınızı bekliyorum.

Arkadaşlar yok mu bilgisi olan.?
 
Eskisini sibopla beraber söktürür sün. arka tarafı kirpit kutusu gibi bir cihaz var sibip arkasında yeni normal sibobu janta taktirirsin. Çıkan cihaz üzerinde iğne ucu kadar bir delik var o delik boşta kalacak şekilde jantin içerisine sabitletirsen sensör görevini yapmaktadır. Yanlız iğne uclu sibob dışı yanı kapak taktigimiz yer tamamıyla kapalı olması gerek. İkincu kural ise cihaz üzerinde hava girişi sağlayan deliğin açık bırakılması gerekmektedir. Vectra c de uygulandı % 100. Çalışıyor. Sıfır hata.
 
Eskisini sibopla beraber söktürür sün. arka tarafı kirpit kutusu gibi bir cihaz var sibip arkasında yeni normal sibobu janta taktirirsin. Çıkan cihaz üzerinde iğne ucu kadar bir delik var o delik boşta kalacak şekilde jantin içerisine sabitletirsen sensör görevini yapmaktadır. Yanlız iğne uclu sibob dışı yanı kapak taktigimiz yer tamamıyla kapalı olması gerek. İkincu kural ise cihaz üzerinde hava girişi sağlayan deliğin açık bırakılması gerekmektedir. Vectra c de uygulandı % 100. Çalışıyor. Sıfır hata.

Kırmızı işaretli delikler açık kalacak mavi işaretli yer kapanacak doğrumu anlamışım.?
 

Ekli dosyalar

  • 2659_buyuk.webp
    2659_buyuk.webp
    6.5 KB · Görüntüleme: 24
Eskisini sibopla beraber söktürür sün. arka tarafı kirpit kutusu gibi bir cihaz var sibip arkasında yeni normal sibobu janta taktirirsin. Çıkan cihaz üzerinde iğne ucu kadar bir delik var o delik boşta kalacak şekilde jantin içerisine sabitletirsen sensör görevini yapmaktadır. Yanlız iğne uclu sibob dışı yanı kapak taktigimiz yer tamamıyla kapalı olması gerek. İkincu kural ise cihaz üzerinde hava girişi sağlayan deliğin açık bırakılması gerekmektedir. Vectra c de uygulandı % 100. Çalışıyor. Sıfır hata.

bravo müthiş bir akıl tebrik ederim.yani mantıken doğru işe yaraması gerek uygulayıp bilgi vermeniz kimileri için altın değerinde kıymetli oluyor.paylaşmak güzel ..
 
Doğrudur kırmızılar açık mavi yer kapalı olacaktır. Yüzdeyuz denenmiştir kendi arasında öyle kullanıyorum.
 
Kırmızı işaretli delikler açık kalacak mavi işaretli yer kapanacak doğrumu anlamışım.?


Doğru dur. Kırmızı yerler açık mavi tam kapalı olacak.

%100 denenmiş olup kendi aracında bir yıldır kullanıyorum.
 
İğnesi değişiyor , servislerde bakım parçası var sensörlerin . Çok çok ucuz ..
 
Geri
Üst