ASTRA H - 2009 - HATA KODLARI VE YAŞANANLAR - YARDIM !

EsRedist

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Eki 2019
Mesajlar
1
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Merhabalar arkadaşlar aranıza yeni katıldım ve biraz yardıma ihtiyacıma var.

2009 Model benzinli Astra H sahibiyim. Aracımı 50.000' de aldım ve şuan 122.000' de. Bugüne kadar motor tarafından üzmesede şuan problem yaşamaktayım.

Araçtan Hissettiklerim : Araç değişik zaman ve durumlarda (motor sıcak ya da soğuk ayrımı yok)dip gaz yaptığım zaman hızlanmamak adına direniyor sanki. 2 Bin devire kadar geliyor ve egzostan araç sanki boğuluyormuşcasına bir ses geliyor. Bu sorun kimi zaman kapat açta düzelirken kimi zaman sürekli olarak devam ediyor. (Yaklaşık 8-9 ay)

Araç günün ilk çalıştırmasında çalışır çalışmaz motordan bir 2-3 vuruşluk bir vuruntu geliyor.

Aracımın gösterdiği yakıt tüketimi : 9,4 LT/100KM (Aşağısını görmek mümkün olmadı)

Bu sıralar bir sıkıntı ile uğraştığımdan ustalara bırakıp da direkt bak diyemiyorum maalesef asıl problemi bulana kadar masraf çıkabilecek olmasından size sormak istedim.

Kontak ilk konumdayken GAZ + FREN yaparak aldığım hata kodları :
ECN 036504 = Kam Mili Yer Sensör Devre Arızası (Sensör B Devre1) Tesisat, Sensör, Motor Elektroniği
ECN 001463 = Kam Mili Çıkış Sensörü /Arka/Sağ/ Bank 1 Devresinde Zamanlama Hatası Düşük Performans (AVANS) Valf Zamanlaması Kaçık, Motor Mekanik Hata, Kam mili Sezicisi ( Bu hata kodunda bir de ECN 001462 olarak aldım ancak ilk 4 rakam okunuyor olarak öğrendim)
ECN 017012 = Yakıt Ayar Arızası (Bank 1 ) İçeri giren hava miktar arızası, yakıt basıncı arızası, pompa, enjektör, depo hava alma valfi
ECN 059761 = Termostat Isıtma Kontrol Sistemi Açık Tesisat, Gevşek Pin Bağlantıları Termostat Isıtma, Bypass Sistemi
 

Kaan.

Teknik Destek Ekibi
27-Gaziantep
Katılım
10 Kas 2019
Mesajlar
5,473
Tepki puanı
2,404
Puanları
113
Siteyi ziyaret et
Krank ve vuruntu sensörünü değiş olmadı eksantrik mili sensöründen bu sensörler yakıtı be ateşlemeyi ayarlarlar krank bozulursa araba geç çalışır vuruntu arızada yaparsa belirli deviri geçmez ve araba tekler durur arıza yakar bazen eksantrik yine aynı belirli deviri geçmez sende devre dışı kalmış motoru yikkattinmi hi bu sensörlerden birisi arızada düşer yakıtın artar eksantrik sensoru enjektörleri ayarlıyor motor çalıştıktan sonra
 
Üst