Öncelikle üye arşivi bölümünde kendişnizi tanıtmanız gerekiyor uyaracaklardır bilginize..
1- Kaliteli bir açık hava filtresi debimetreyide bozmaz K&N,KingDragon,Pipercorss,AEM.. en kötü JSV altına inmeyin
2- Açık hava filtresine soğuk hava akışı sağlanmazsa hiçbir anlamı kalmaz
3- Periyodik bakımları yapılmaz ise yine filtrenin bir anlamı kalmaz zamanla kirlenen filtre orj filtreden bile daha zor hava geçirmeye başlar
ki ben periyodiik bakımını yapmaktansa atıp yenisini alacak kadar nefret ederdim o işlemden fırçayla temizler yağ sökücü ilaç sıkar kovaya koyar yağını akıtır kurumasını bekler tekrar yağlardım tabi yağ heryere dağılmassa toz geçirir diye bol bol sürmek gerekirdi aralara da girsin diye sonra günlerce kurumak bilmez fazla yağı almak için içini dışını 40 kere peçeteyle siler ama yine arabaya taktığında 2 günde bir kaputu açtığımda kırmızı filtre yağını görürdüm bi kısmıda motora gdiyordu mutlaka..
bu eziyeti çekmem diyosanız ya tak at şeklinde JSV kullanın ya aem dry filtre yada pipercross sünger filtre süngerin yağ olayı çok daha kolay sadece spreyle sıkılıyor..
Bunlara uyulduğu taktirde araçta hiç bir problem olmaz, çok güzel ses ve hissedilemeyecek kadar güç almak mümkün.. Hatta yüksek ihtimalle ses nedeniyle ayağınız daha çok gaza, benzininiz daha çok motora, siz daha çok benzinciye gideceksiniz..