astra clasic, gl, clup

muammer0153

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
54
Tepkime puanı
0
Puanları
0
:confused:Arkadaşlar astra clasic, gl, clup.. arasındaki farlar nelerdir.:confused::confused::confused:
 
far mı ?
 
frakları demek istedin herhalde,alıntı bir yazı buldum senin için umarım faydalı olur...


BU ARABA 2004 YILINDA YENİLENEN YENİ ASTRA KASASININ YANINDA ESKİ KASA ÜRETİMİNİ SONUCU CLASSİC(İKİ) OLARAK İSİMLENDİRİLMİŞTİR. ARACIN DAHA ÖNCE 1999 YILINDA YİNE CLASSİC(BİR) İSİMLİ BİR VERSİYONU PİYASADA BULUNMAKTAYDI. BU CALLAİC BİR DİYE TABİR ETTİĞİMİZ ARABA ASTRANIN TÜRKİYEDEKİ İLK KASASININ SONRADAN POLONYA FABRİKASINDA ÜRETİLEREK İTHAL EDİLMESİ İLE PİYASAYA ÇIKMIŞTI. EN SON KASANIN CIKMASI İLE ESKİ KASA OLAN CLASSİC İKİ PİYASADAKİ YERİNİ ALDI. MODEL OLARAK PİYASADA SUAN
1.4 16V TWİNPORT HB
1.4 16V TWİNPORT NB
1.6 16V TWİNPORT HB
1.6 16V TWİNPORT NB OLMAK ÜZERE 4 MODEL VAR.

DONANIM SECENEĞİ CLUB VE COMFORT OLARAK BELİRLENMİŞ OLMAKLA BERABER OPSİYON LİSTESİNDE SADECE SPOR PAKET VE METALİK RENK BULUNMAKTADIR. CLUB SECENEĞİ İLE COMFORT SECENEĞİ ARASINDA CLUBDA SPOR PAKET OPSİYONOLARAK ALINAMAMAKTADIR. AYIRCA CLUBA EK OLARAK COMFORTTA ARKA CAMLAR OTOMATİK DERİ KAPLI VE YÜKSEKLİĞİ AYARLANABİLİR DİREKSİYON SİMİDİ ISITMALI VE ELEKTRİKLİ KUMANDALI YAN AYNALAR BULUNMAKTADIR.
SPOR PAKETTE ÇELİK JANT SİS FARLARI VE YOL BİLGİSAYAR BULUNMAKTADIR.
BUNUN YANI SIRA 1.4 MOTORLAR SADECE CLUB SECENEĞİ İLE SATILIRKEN 1.6 MOTORLAR DA SADECE COMFOT SECENEGİ İLE SATIŞA SUNULMAKTADIR.

MOTORLARA GELİNCE

ELİMİZDE 2 TANE MOTOR SECENEGİ BULUNMAKTADIR.

1.4 16 V TWİNPORT 1.6 16 V TWİNPORT
SİLİNDİR ADEDİ 4 4
MOTOR HACMİ 1398cc 1598cc
MAKSİMUM GÜÇ 90 HP/6000 DEVİR 103 HP/6000 DEVİR
MAKSİMUM TORK 125 NM/4000 DEVİR 147 NM/3600 DEVİR
YAKIT TÜKETİMİ 6.0 L 6.6 L
MAKSİMUM HIZ 182 km 188 km

alıntıdır...
 
Peki bende merak ettiğim bişeyi sorayım...
Twinport olanı ile olmayanı arasındaki fark nedir?
 
frakları demek istedin herhalde,alıntı bir yazı buldum senin için umarım faydalı olur...


BU ARABA 2004 YILINDA YENİLENEN YENİ ASTRA KASASININ YANINDA ESKİ KASA ÜRETİMİNİ SONUCU CLASSİC(İKİ) OLARAK İSİMLENDİRİLMİŞTİR. ARACIN DAHA ÖNCE 1999 YILINDA YİNE CLASSİC(BİR) İSİMLİ BİR VERSİYONU PİYASADA BULUNMAKTAYDI. BU CALLAİC BİR DİYE TABİR ETTİĞİMİZ ARABA ASTRANIN TÜRKİYEDEKİ İLK KASASININ SONRADAN POLONYA FABRİKASINDA ÜRETİLEREK İTHAL EDİLMESİ İLE PİYASAYA ÇIKMIŞTI. EN SON KASANIN CIKMASI İLE ESKİ KASA OLAN CLASSİC İKİ PİYASADAKİ YERİNİ ALDI. MODEL OLARAK PİYASADA SUAN
1.4 16V TWİNPORT HB
1.4 16V TWİNPORT NB
1.6 16V TWİNPORT HB
1.6 16V TWİNPORT NB OLMAK ÜZERE 4 MODEL VAR.

DONANIM SECENEĞİ CLUB VE COMFORT OLARAK BELİRLENMİŞ OLMAKLA BERABER OPSİYON LİSTESİNDE SADECE SPOR PAKET VE METALİK RENK BULUNMAKTADIR. CLUB SECENEĞİ İLE COMFORT SECENEĞİ ARASINDA CLUBDA SPOR PAKET OPSİYONOLARAK ALINAMAMAKTADIR. AYIRCA CLUBA EK OLARAK COMFORTTA ARKA CAMLAR OTOMATİK DERİ KAPLI VE YÜKSEKLİĞİ AYARLANABİLİR DİREKSİYON SİMİDİ ISITMALI VE ELEKTRİKLİ KUMANDALI YAN AYNALAR BULUNMAKTADIR.
SPOR PAKETTE ÇELİK JANT SİS FARLARI VE YOL BİLGİSAYAR BULUNMAKTADIR.
BUNUN YANI SIRA 1.4 MOTORLAR SADECE CLUB SECENEĞİ İLE SATILIRKEN 1.6 MOTORLAR DA SADECE COMFOT SECENEGİ İLE SATIŞA SUNULMAKTADIR.

MOTORLARA GELİNCE

ELİMİZDE 2 TANE MOTOR SECENEGİ BULUNMAKTADIR.

1.4 16 V TWİNPORT 1.6 16 V TWİNPORT
SİLİNDİR ADEDİ 4 4
MOTOR HACMİ 1398cc 1598cc
MAKSİMUM GÜÇ 90 HP/6000 DEVİR 103 HP/6000 DEVİR
MAKSİMUM TORK 125 NM/4000 DEVİR 147 NM/3600 DEVİR
YAKIT TÜKETİMİ 6.0 L 6.6 L
MAKSİMUM HIZ 182 km 188 km

alıntıdır...
çok teşekkür ederim tam da istediğim gibi yazdın
 
Peki bende merak ettiğim bişeyi sorayım...
Twinport olanı ile olmayanı arasındaki fark nedir?

Ecotec üst isim, twinport ise bu ismin alt teknolojisi. Yani OPEL ekonomi ve teknolojiyi birleştirdiği motor ailesine ECOTEC ismini verdi.Bu bir isim Ahmet ,Mehmet gibi.Twinport ise bu ailenin ek özelliklisi. İlk ECOTEC motor tanıtıldığında 4 yeni özellik varsa, twinport ile bu 5 oldu. Twinport bir sonraki gelişme olduğu için twinport motor daha güçlü ve ekonomiktir.

***İlk ECOTEC
1.6 L (1598 cc): 79 mm (3.11 in) bore, 81.5 mm (3.21 in) stroke, 10.5:1 compression, 100 hp (74 kW) and 111 ft·lbf (150 N m) of torque
Twinport lu olanı ise
1.6 L (1598 cc): TwinPort, 79 mm (3.11 in) bore, 81.5 mm (3.21 in) stroke, 10.5:1 compression, 105 hp (77 kW) and 111 ft·lbf (150 N m) of torque *** bu kısımlar alınıtıdır

Bilindiği gibi ECOTEC üst isim, ECOTEC, turbolusuna,dizeline de OPEL ECOTEC diyor.Opel in isimlendirmesi biraz kafa karıştırıcı, bildiğimiz gibi 1.6 115 HP olan yine ECOTEC, fakat alt teknolojisi VVT ( değişken subap zamanlaması )dır.

anlayacağımız formata getirirsek

1.6 100 HP ECOTEC

1.6 105 HP Twinport

1.6 115 HP VVT

piyasa böyle bilir.İsimlendirme sanırım oturdu.

birde isterseniz burada da güzel bilgiler vardır...
http://www.arabam.com/testDetay.aspx?id=207
 
Ecotec üst isim, twinport ise bu ismin alt teknolojisi. Yani OPEL ekonomi ve teknolojiyi birleştirdiği motor ailesine ECOTEC ismini verdi.Bu bir isim Ahmet ,Mehmet gibi.Twinport ise bu ailenin ek özelliklisi. İlk ECOTEC motor tanıtıldığında 4 yeni özellik varsa, twinport ile bu 5 oldu. Twinport bir sonraki gelişme olduğu için twinport motor daha güçlü ve ekonomiktir.

***İlk ECOTEC
1.6 L (1598 cc): 79 mm (3.11 in) bore, 81.5 mm (3.21 in) stroke, 10.5:1 compression, 100 hp (74 kW) and 111 ft·lbf (150 N m) of torque
Twinport lu olanı ise
1.6 L (1598 cc): TwinPort, 79 mm (3.11 in) bore, 81.5 mm (3.21 in) stroke, 10.5:1 compression, 105 hp (77 kW) and 111 ft·lbf (150 N m) of torque *** bu kısımlar alınıtıdır

Bilindiği gibi ECOTEC üst isim, ECOTEC, turbolusuna,dizeline de OPEL ECOTEC diyor.Opel in isimlendirmesi biraz kafa karıştırıcı, bildiğimiz gibi 1.6 115 HP olan yine ECOTEC, fakat alt teknolojisi VVT ( değişken subap zamanlaması )dır.

anlayacağımız formata getirirsek

1.6 100 HP ECOTEC

1.6 105 HP Twinport

1.6 115 HP VVT

piyasa böyle bilir.İsimlendirme sanırım oturdu.

birde isterseniz burada da güzel bilgiler vardır...
http://www.arabam.com/testDetay.aspx?id=207
Açıklama için teşekkürler.twinportlarda 8 bujimi var?
 
4 buji
 
Geri
Üst