Araç Tamirinde İzlediğimiz Yollar

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ndipi
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

ndipi

Bölüm Sorumlusu
Yönetici
Moderatör
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Haz 2009
Mesajlar
21,571
Tepkime puanı
9
Puanları
38
Yaş
50
Değerli arkadaşlar ben genel de tamir işinde mantık olarak hiç bir zaman tamir ettirmiyorum. Örnek diyelim ki radyatör tamirini pek tercih etmiyorum anında yenisi ile değiştirme yoluna gidiyorum. Eksoz tamir ettirmem direk yenisini alıyorum. Şarz dinamosu öyle sarfı filan hiç uğraşmam anında yenisini takdırırım. Ön takım tamirlerinde özellikle burç lastik falan işi ile uğraşmam direk tabla değişimini tercih ederim ya sizler?
 
Bu sekilde parça tamiri yapan Birsürü arkadaşım var ve memnunlar ama Opel bu tamir işini pek sevmiyor bence. Başka markalarda tamir ettirip kullanıyorlar ama hem Forumda hemde çevredeki Opel kullanicilari genelde parça tamirini bırakın orjinal parça takmakadan rahata eremiyorlar
 
İşte geçen gün aracın radyatör de sızıntı vardı neticede araç 94 model usta söktü tamir için 80 TL dedi Yenisi var mı diye sordum... var dedim ne kadar? 200TL dedi yenisini aldım.Şimdi tamir edecek bir kaç zaman sonra başka yerden su koymaya devam edecek arada 120 TL fark iki katına kadar çıkacak sadece bir örnek tabi bu.
 
nadır abı o konuda haklısın dedıgın gıbı radytr mesela sıcak soguk tas yagmur herseye maruz kalan parca degıstırmek en mantıklısı tamır etsen gene tamır cıkcak alt takım malzemelerı hayatı malzeme tamırı zaten sacmalık kı bence alt takım malzemelerı degısırken 2 teker beraber degısmelı sol rot degısıyosa sag da degısmelı bence he tamır yapılcak parcalarda var mesela dıreksıyon pompası tamırı yapılır nedne ulkemızde boyle parcalar cok pahalı o yuzden tamır olayı bunlarda mantıklı mesela aracın beynı mesela gosterge tablosu gıbı tamırı yapılıp kullanılcak parcalar..
 
nadır abı o konuda haklısın dedıgın gıbı radytr mesela sıcak soguk tas yagmur herseye maruz kalan parca degıstırmek en mantıklısı tamır etsen gene tamır cıkcak alt takım malzemelerı hayatı malzeme tamırı zaten sacmalık kı bence alt takım malzemelerı degısırken 2 teker beraber degısmelı sol rot degısıyosa sag da degısmelı bence he tamır yapılcak parcalarda var mesela dıreksıyon pompası tamırı yapılır nedne ulkemızde boyle parcalar cok pahalı o yuzden tamır olayı bunlarda mantıklı mesela aracın beynı mesela gosterge tablosu gıbı tamırı yapılıp kullanılcak parcalar..


Evet ya senin söylediğin gibi bu beyin filan işi harbiden başa bela bir durum. Yenisini alayım desen bir dert tamir ettirsen iki dert maddi imkanlar el verecek diyeceğim ama oda hikaye bir de ben anlamıyorum bilmem kaç model araca dünya kadar para ver al sonra da sanayiden çıkma ama bunun yerine sıfır araç neden almaz bizim millet? bende bunu çözemedim gitti.
 
nadır abı sıfır aractan korku neden aldın aracı bayıden cıkarsan satıyorum desen 2 3000 tl kayıp bıde kredı ıle aldıysan zarar 8 9000 tl faız felan. kaskosunu yaptrcan bı ton para sıgortası para ee servıse getrmen lazım garantı ıcın para ınsanlar ondan korkuyo bızım mılletımızın gelırı bellı neden hemen satılcak araba alıyo zarar ettrmıcek araba ıstıyo bugun 20 ye aldıysa sıkıstıgında 19 dese satabılsın ıstıyo halıyle haklıda bunca sene o teneke kutu kuş serısının tutulmasının tek nedenı bu parca ucuz araba hık desen satılıyo baska bısey degıl yoksa herkez ıster klımalı full cam tavan 200 300 bg arabalara bınmeyı.. ben bı ara 2004 model cooper s aldım belımı bukmek degıl resmen kırdı bı araba parası zarar edıp sattım aracı ondan alamıyolar ıste nadır abı.. tamır olayıda aynı adamın cebınde dıyelım var 80 tl sı tamır yaptırmak zoruda kalıyo bunada dıceksın paran yoksa araba neden alıyosun ordada haklısın bızım ınsanımız luksude sevıyo cebınde benzın alcak para yok araba alıyo arabam var demek ıcın.. yanı bı baslasak konusmaya emın ol sabaha kadar bıtmez nadır abı neden sonuç ılıskısı.. rahatı sevıyoruz calısmaktan kacıyoruz calısana hakkını vermıyoruz herseyı tam ıstıyoruz ama hayatı hep yarım yaşıyoruz...
 
nadır abı sıfır aractan korku neden aldın aracı bayıden cıkarsan satıyorum desen 2 3000 tl kayıp bıde kredı ıle aldıysan zarar 8 9000 tl faız felan. kaskosunu yaptrcan bı ton para sıgortası para ee servıse getrmen lazım garantı ıcın para ınsanlar ondan korkuyo bızım mılletımızın gelırı bellı neden hemen satılcak araba alıyo zarar ettrmıcek araba ıstıyo bugun 20 ye aldıysa sıkıstıgında 19 dese satabılsın ıstıyo halıyle haklıda bunca sene o teneke kutu kuş serısının tutulmasının tek nedenı bu parca ucuz araba hık desen satılıyo baska bısey degıl yoksa herkez ıster klımalı full cam tavan 200 300 bg arabalara bınmeyı.. ben bı ara 2004 model cooper s aldım belımı bukmek degıl resmen kırdı bı araba parası zarar edıp sattım aracı ondan alamıyolar ıste nadır abı.. tamır olayıda aynı adamın cebınde dıyelım var 80 tl sı tamır yaptırmak zoruda kalıyo bunada dıceksın paran yoksa araba neden alıyosun ordada haklısın bızım ınsanımız luksude sevıyo cebınde benzın alcak para yok araba alıyo arabam var demek ıcın.. yanı bı baslasak konusmaya emın ol sabaha kadar bıtmez nadır abı neden sonuç ılıskısı.. rahatı sevıyoruz calısmaktan kacıyoruz calısana hakkını vermıyoruz herseyı tam ıstıyoruz ama hayatı hep yarım yaşıyoruz...


Kalemine sağlık Mustafa kardeşim çok haklı oldun konu var. Yani ben olaya şöyle baktım örnek 98 model bir araç sanırım 15000-20000TL arasında şimdi bu parayı verip bu aracı alana kadar Tata olsun dacia olsun sıfır araçlar veriyorlar şimdi 98 model araç markası ne olursa olsun sıfır araç kadar olmaz diye düşünüyorum. En az azından sıfır sıfırdır diye.
 
Kalemine sağlık Mustafa kardeşim çok haklı oldun konu var. Yani ben olaya şöyle baktım örnek 98 model bir araç sanırım 15000-20000TL arasında şimdi bu parayı verip bu aracı alana kadar Tata olsun dacia olsun sıfır araçlar veriyorlar şimdi 98 model araç markası ne olursa olsun sıfır araç kadar olmaz diye düşünüyorum. En az azından sıfır sıfırdır diye.

Kaliteli bir araca binmek varken sıfır bile olsa neden ne olduğu belirsiz bir araca bineyim ki abi :)
 
Geri
Üst