Acill!! Sorun Buyuk Yardimmm

sulleymancinar

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Ocak 2015
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Acil yardim lutfen arkadaslar , Aracim astra j gtc aylardir kimseye cozduredim sorunu ustalar cozemiyor, sorun su; aracin calistiktan5-10 dk sonra voltaji dusuyor.. Direksiyonu cevirdigimde farlar kesiliyor ve ayni anda direksiyonda kitlenir gibi sertlesiyor 1 saniyelik birsey,, bu park ederken cok oluyor mesela direksiyonu kirinca falan.. AYRICA yolda yada arac durur halde calisirken 5-10 dk sonra surekli teyp ve klimanin tamamen elektrigi kesiliyor isiklari sonuyor..
 
bu araba garantılı degıl mı? dırekt sıkayet edın dava acın cozum bulamamak ne demektır yahu... sakın aracı dısarda ustalara kurcalatmayın dırekt dava acın bence..
bahsettgınıze gore tahmınımce olay beyın gıbı duruyor yada beyıne gıden tesısatlar cunku hepsı beyıne baglı parcalar..
 
aracın şarj voltajını sürekli gözlemleyin şarjı kesiyorsa dedikleriniz gerçekleşir... şarj dinamosunu beyin kontrol ediyor bildiğim kadarıyla. küçük bir voltaj gönderip şarj dinamosuna ona göre voltaj ayarlıyor şarj dinamosu. ya dinamoda sorun var yada ona voltaj gönderen beyinde...
mesela araç ilk çalışmada 14.5 volt 14.4 volt elektrik üretiyor motor ısınınca 14.2 ye falan düşüyor bazen hava çok sıcaksa 14 e düşüyor.
birde şöyle bir şey buldum buna bir baktırın...
http://workshop-manuals.com/vauxhal...pair_instructions/battery_sensor_replacement/
aknün ısısına görede şarjı dengelior sanırım astra j ler. tech 2 de muhtemelen ak sensörünün değerleri gözükür...

http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/10/591/1714/16513/ 14 ve 15 nolu parça varmı aracınızda bakın varsa bunları bir kontrol ettirin derim... tabi şarj voltajını ara çalışırken ölçün ve bu sensörleri kıpırdatın değişme varmı bakın belki işinize yarar
 
Son düzenleme:
Olcum yaptik voltaj dusuyor calistiktan 5 dk sonra pqrcalara bi kayain 14-15 var mi ayrica zaten servise gidip garantiden cozdurtmeye calisicam olayi
 
Geri
Üst