• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

2009 Opel Corsa 1.3 Enjoy Yardım !!

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan hakem89
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Direksiyon kumandası var da sağdakiler işlemiyo sanırım çünkü double taktırmış önceki sahibi.



Soldakilerinde daha ne işe yaramadığını bilmediğimden kurcalamadım :)


Sag tuslarin en alttaki calisir cd tasyo gecis tusu.hatta bunlara yumusak basarsaniz alma double takili iken..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Geri
Üst