Kokuyu yayan o kafadaki süngeride değiştirmek gerekiyor diye düşünüyorum ben , aynısını kullanıyordum ilk aldığımda güzel koku yayıyor fakat zamanla dolu olmasına rağmen 2. doldurmam da performansı düştü bayağı. Ama onun dışında dediğiniz gibi litrelik alarak doldurmak daha mantıklı .