Aynı sorunu cliom da yaşadım, lakin benim sıkıntım dahada büyümüştü , vites düşmemeye başlamıştı 30km hıza düşsem bile vites en üstte oluyordu, durmadigim sürece vites düşmüyordu rampaları artık 30 la çıkar olmuştum, arada duzeliyordu ve arızasini belirterek satmistim sattığım kişi selenoid...