• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

Arama sonuçlarınız

  1. I

    yakıt tüketimi 7.9 şaka gibi

    Ynt: yakıt tüketimi 7.9 şaka gibi bilgilendirme için tşkler arkadaşlar. benim içim rahat olsun genede bi servise götüreyim. ben yakıtı full den alıyorum ama onuda değiştirmeliyim o zaman. lastiklerin basınçları ne kadar olmalı peki.
  2. I

    yakıt tüketimi 7.9 şaka gibi

    Ynt: yakıt tüketimi 7.9 şaka gibi napmalıyım servise tekrar götürmelimiyim? yakıt istasyonunu mu değiştireyim napayım şaşırdım millet 5-6 lt arası giderken ben 7-8 görüorum
  3. I

    yakıt tüketimi 7.9 şaka gibi

    Ynt: yakıt tüketimi 7.9 şaka gibi antalyada kullanıyorum sadece iş yerine gidip gelirken km ve 4 trafik lambasında duruorum ,klima çalışıtırorum ama bu deger çok değil mi arkadaşlar .? satmayı bile düşünüorum. benzinli değil ki bu dizel.   
  4. I

    dizelll yakıt tüketimi 7.9

    arkadaşlar aracım astra 1.3 dizel sport , aracımın  100km yakıt tüketimini 7.9 olarak gösteriyor. kafayı yemek üzereyim kaç defa servise götürdüm araçta sıkıntı yok dediler. bu degerler normal mi anlamadım ben. gecen aylarda 6.7 gösteriyordu.ama deger şuan 7.9. kaç defa servise gittim . napıp...
  5. I

    yakıt tüketimi 7.9 şaka gibi

    arkadaşlar aracım astra 1.3 dizel sport , aracımın  100km yakıt tüketimini 7.9 olarak gösteriyor. kafayı yemek üzereyim kaç defa servise götürdüm araçta sıkıntı yok dediler. bu degerler normal mi anlamadım ben. gecen aylarda 6.7 gösteriyordu.ama deger şuan 7.9. kaç defa servise gittim . napıp...
  6. I

    Arkadaslar bilginize ihtiyacım varrr

    Ynt: Arkadaslar bilginize ihtiyacım varrr Arac garantide olsada vermiyorlar yani :(
  7. I

    Arkadaslar bilginize ihtiyacım varrr

    Arkadaslar aracım suan serviste ; sebebide su : bir ay önce aracın bakımı yapıldı a can z ye : iki gün önce araçtan sesler gelmeye başladı ; kaportayi actım her yer yağ olmuş, servise götürdüm treger kayısı bu yaglanmadan dolayı yıpranmış ve kopmak uzereymis. Neysemi arac garanti kapsamında bunu...
  8. I

    Acilllllll

    Ynt: Acilllllll Aracın kayısı kopmak uzereymis ve yağ kaçırıyormuş :(( sorun bundan kaynaklanmış :( deponun alt tarafında kapaklara su dolduysa bu sese sebep oluyormuş maalesef:(((((
  9. I

    Acilllllll

    Ynt: Acilllllll Motor yıkama yapılmamış :( ama on kısımdan sag taraftan geliyor ses
  10. I

    Acilllllll

    Ynt: Acilllllll Daha iki hafta önce bakımdan çıktı araç ; ama bu lokurtu sesi kesinlikle onden gelio :(
  11. I

    Acilllllll

    Ynt: Acilllllll Umarım :( tsklerrr:(((((
  12. I

    Acilllllll

    Ynt: Acilllllll Ewet maalesef :( bu bana iyi bir ders oldu :(  yarın ilk is gunlasin yolunu tutmak. Bu arada bilgilendirme için tsk ederim ...
  13. I

    Acilllllll

    Ynt: Acilllllll Depo full değil 8 aydır kullanıyorum hiç ses yoktu böyle on taraftan gelio :(( yıkamaya göndermeden önce hiç bişey yoktu
  14. I

    Acilllllll

    Ynt: Acilllllll Araca ne yapmış olabilir ki ya :((( motor yıkandıysa beyni arıza yapmış olabilir yani :( kesin mahkemelik olucaz
  15. I

    Acilllllll

    Ynt: Acilllllll Ben aracın yanında değildim bilmiyorum :( aracı ewden alıp ewe bıraktılar :( aksam binincede bu sesle karşılaştım :( bidonun icinde su calkalaniyor gibi :(
  16. I

    Acilllllll

    Ynt: Acilllllll Cok sorun çıkar mı ya :((( neyden kaynaklanio ki bu :(((
  17. I

    Acilllllll

    Ynt: Acilllllll Ya aracı gelip aldılar dış yıkama die gönderdim aksam bindim lakur lukur sesler geliyor. Ne oldu anlamadım
  18. I

    Acilllllll

    Arkadaslar bugün aracımı yıkamaya verdim. Arabayı aldım motordan sesler gelmeye başladı sanki bir bidonun icinde su var calkalanip duruo gibi ; nedir bu ? Adamları şikayet edicem. Lütfen yardim
  19. I

    Araçta iPhone telefonumu şarj edemiyorum yardimm

    Araçta iPhone telefonumu şarj edemiyorum yardimmm!!!!!aracim 1.3 dizel sport astra
  20. I

    Ortalama yakıt göstergesini nasıl sıfirliyoruz yardimmm

    Ynt: Ortalama yakıt göstergesini nasıl sıfirliyoruz yardimmm Bilgilendirme icin tskler ....
Geri
Üst